Fredag!

Mycket kul och spännande som händer just nu och jag mår riktigt bra! :) Så här bra har jag inte mått på länge. Hoppas det håller i sig bara... Däremot får jag nog styra om tiderna lite och ha mina låååånga samtal lite tidigare på kvällarna om jag ska hålla mig vid liv på jobbet :)

Ikväll kommer min gulliga måbrakompis C som jag kännt sen jag var 6 år och som är kanonbra på att pusha på mig till att göra saker, vilket jag kan behöva ibland. Särskilt gällande vissa saker. Hon är en stor del i att jag mår så bra också nu. Tack gulliga C och att jag fått kommit och bott hos dig så mycket på sistone när vår stuga inte riktigt fungerat att bo i! :) Men har inte glömt mina andra vänner hemma i stan heller som jag uppskattar  också såklart. De betyder också mycket.

Med C kommer också hennes 2 barn. Ska bli så kul! Ikväll ska vi käka kräftor. Sen får vi se vad det blir imorgon för något beroende på väder. Men vi har lite alternativ inplanerade. Ska jobba halvdag idag så jag hinner hem och städa undan lite tills de kommer. Hann inte riktigt med det igår.

Hoppas ni får en riktigt skön helg!
Kram

Kommentarer
Postat av: Grus-i-ögat-sekreteraren

Tjena! Trevlig helg, får höra betyget på kräftorna sedan. :)

Ska bli skönt med helg, är TRÖTT.

2008-08-08 @ 13:32:52
Postat av: Norpan

Grus-i-ögat-sekreteraren: Jepp, du ska få höra betyget. Detta var Ullmo. Kanske var såna ni köpte på Lidle också... Ja, visst är det skönt med helg! Slutade redan vid lunch så jag skulle hinna städa lite :)

Postat av: Lennart

Det där med kräftor har jag aldrig förstått mig på. Jag har faktiskt provat, två gånger. Nej, jag håller mig till surströmming. Trevlig helg.

2008-08-08 @ 17:30:58
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: Norpan

Lennart: Men kräftor som är så gott! Då har du nog inte ätit "rätt" kräftor! Surströmmming har jag inte ens testat, men känner mig inte så sugen heller. Ha en fortsatt trevlig helg du med!

2008-08-09 @ 23:30:19
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: Mika

Härligt med kräftor, det är ju så smaskens MEN det ska vara HAVSKRÄFTOR!!! Jag är ju en västkuststjej.



Härligt att du mår så bra - det märks. Jättekul.



Kram

Mika

2008-08-10 @ 13:41:14
URL: http://msmika.blogg.se/
Postat av: Norpan

Mika: Havskräftor tror jag inte jag smakat, får väl ta och göra det nån gång... :)



Ja, det är skönt att få må bättre igen. Har varit så mycket trista saker att det kan behövas lite positivt ett tag :)och jag hoppas att det får fortsätta så. Kram!

2008-08-10 @ 21:32:34
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback