Fick ett kedjemail...


...för ett tag sedan där man skulle skriva saker ni inte visste om mig. Så bestämde mig för att svara på i bloggen istället.


Här kommer några saker ni kanske inte visste om mig:

Tre jobb jag har haft:

Florist
Skolkurator
Webdesigner

Tre platser jag har bott på tidigare:
Växjö
Gävle
Eskilstuna
               
Tre saker jag gillar att se på TV: 
Brothers and sisters
Bonde söker fru
Grey´s Anatomy

Tre favoriträtter:
Yankeelax med örtagårdssås
Fläskfilé och råstekt potatis
Äkta falafel i Israel

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
På en varm sandstrand vid havet liggandes i en solstol med en paraplydrink i handen!
PÅ IKEA med obegränsat med pengar!
På spa!

Tre länder jag besökt:
Israel
Tunisien
Italien (mitt favoritland)

Annat:
Favoritartist genom tiderna: Bryan Adams
Favoritvin: De Bortoli (vitt torrt vin)
Tatuering eller piercings: En tatuering på armen (ett snirkligt hjärta), hål i öronen varav 2 i ena.
Sporter eller annat jag utövat: Dansat sen jag var 3,5 år till för några år sedan, (street, jazz, disco, balett, breakdance), spelat tennis och handboll (1 termin eller nåt).
Roliga saker jag testat: Laserlerduveskytte, skoter, kört felstyrd bil, crosscart, vattenskidor.
Nåt jag skulle vilja testa: Köra rally (älskar att köra snabbt :)) och vattenskoter.


För övrigt så fick min mp3-spelare nog igår och blev lika het som hästen. Den gick upp i rök kan man säga :( Så nu kan jag inte lyssna på musik när jag åker tåg! Har ju mp3-spelare på mobilen men batteriet tar ju slut så fort då ju. Så får väl nöja mig att lyssna på musik när jag kör bil då.

Kram o godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi Dendär istan så kul tycker jag!

Jag gjore den föut, kika under kategori : Listor =)



MÅNGA KRAMAR

Postat av: Ida

Kul lista! Nu vet jag lite mer som jag inte hade en aning om! :)



Vad tråkigt med mp3:n. Jag är väldigt osams med min jag med. Den vägrar funka nuförtiden. Det är ju urtråkigt att träna kondition ensam på gymet utan musik. Det är bara skit med dom, haha! Ja, jag är jättepositiv idag ;)



Hur mår du nu förresten? Jag är så dåligt uppdaterad..

KRAM!

2008-12-10 @ 15:30:51
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/
Postat av: Daniel

Härliga du! :)

2008-12-10 @ 18:43:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Sandra: Jepp, såg din lista. Där var det 4 grejor som gällde :) Kul att lära sig lite mer om dig också :) MÅNGA KRAMAR TEBAX! :)



Ida: Ja se MP3-spelare! Vi får nog ta oss ett snack med våra, tror du inte? ;)Inte veta hur de ska sköta sig...

Tack som frågar! Jo, det går lite upp och ner, men är ju sysselsatt på jobbet i alla fall och hemma. KRAMAR!



Daniel: :) Kramen

2008-12-10 @ 23:34:44
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback