Näst sista dagen på året...

Sen uppstigning idag. Hade ställt klockan på 8.45 för att gå upp och tvätta. Tvättiden startar egentligen redan 8.00 men man har den till 9 så drog ut lite extra på det :) Hade sen tänkt att jag skulle passa på och städa lite här hemma o greja. Tror ni jag orkade det? Nähä då, jag gick och lade mig och ställde om klockan stup i ett tills klockan var 10.40. 10.39 steg jag upp :) Men hade minsann räknat ut så jag skulle hinna tvätta mina grejor i alla fall. Och nu är det snart klart. Sen är det nyårshandlande som står på schemat. Jag ska stå för förrätten. Det blir toast med advokadoröra med räkor på, en liten citronskiva och dillkvist.

Senare under dagen kommer en sammanfattning av året som gått. Men nu är det dags att hämta upp tvätten.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Toast känns verkligen som du... Det och Grekisksallad =) Hoppas du får en trevlig kväll imorgon och ett underbart nytt år!

Postat av: Norpan

Fredrik: Jasså, ja det kanske är rätt mycket jag. Är uppväxt med den förrätten och älskar den så kanske därför :) Grekisk sallad kan man aldrig få för mycket av ;)Detsamma till dig! Gott nytt år!

2008-12-30 @ 14:08:07
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: elin

Gott nytt år lilla norpan !! Önskar dig det bästa för 2009....Kram E

2008-12-30 @ 15:18:30
Postat av: Norpan

Elin: Gott nytt år! Önskar dig detsamma! Kram kram!

2008-12-30 @ 15:57:48
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback