Ett steg fram ett steg bak...

Snart dags för nästa föreläsning så sitter kvar på jobbet lite senare. Ska på en föreläsning om barn och ungdomar med funktionshinder. Det är en kvinna från Sthlm som jobbar som enhetschef för BUP och är psykolog och psykoterapeut som ska föreläsa. Hoppas det blir bra!

Fick ett positivt besked idag om ett jobb jag var på intervju för i februari eller nåt sånt. Det är ett jobb som coach. Rekryteringsprocessen har försenats pga. olika anledningar men idag fick jag mail från killen som intervjuade mig att jag var en utav dem han valt ut och rekommenderat att gå vidare för slutintervju till den chefen som nu tar över rekryteringsprocessen. Så det känns skoj! Så jag skrev att jag fortfarande var intresserad av tjänsten. Jag vill se hur långt jag kan komma och sen får jag se i slutändan om jag får jobbet vad jag beslutar mig för att göra. Det är ett stort företag och det finns stora utvecklingsmöjligheter vilket är ett stort plus. Sen är jobbet något jag velat göra från början, ett utav mina mål med min utbildning från början. Men sen är det ju andra saker som styr också om jag ska ta det eller ej. Jag trivs otroligt bra där jag är också så det är också något jag kommer att väga in i så fall och jag vet att det kommer att ta hus i helsike om jag skulle säga upp mig eftersom jag ganska nyligen tackade ja till en tillsvidaretjänst här. Men OM jag får jobbet så måste jag ändå tänka på mig själv och vad som blir bäst i längden så är det. Jag har ju inte kommit till slutintervjun ännu, det beror ju på om chefen går efter vad min intervjuare tycker. Så allt annat får visa sig senare hur det blir. Mycket som händer!

Träffade P igår också och det är komplicerat. Vet inte riktigt hur det kommer att bli så det känns jobbigt.

image18

Kommentarer
Postat av: Emma

verkar vara en intressant föreläsning.

ha en fortsatt mysig dag!! Kram Emma!

Postat av: Mallis

Jobbigt med komplicerade grejer hörru! Hoppas verkligen att det löser sig.

Kram på dig...

2008-05-07 @ 20:56:16
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Mika

Hoppsan här händer det grejer! Ta det med is i magen alltihop och känn efter vad magkänslan vill!!!

Säger som Mallis - jobbigt med komplicerade grejer.

Kram
Mika

2008-05-07 @ 22:10:27
URL: http://msmika.blogg.se
Postat av: Norpan

Emma: Tack! Ja, intressant, men tung.


Mallis: Ja, det vore verkligen skönt! Vore toppen att få lite lugn och ro.

Mika: Ja, det får nog bli magkänslan som avgör med jobbet.
Komplicerat är aldrig roligt.

Kram på er tjejer!

2008-05-08 @ 13:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback