Söndagsseg...

Blev en lång sovmorgon idag. Var uppe en sväng emellan men steg inte upp förrän efter 11 när telefonen ringde. Var väl hemma strax innan 2 igår och hade då sån huvudvärk. Får det av vissa vita viner. Så blev 2 alvedon och sen sängen. Ingen huvudvärk idag i alla fall, men är lite seg :) Gjorde misstaget igår att tro att Systemet hade öppet, men det var ju röd dag så var ju förstås stängt! Typiskt! Hade tänkt köpa cider, men fick köpa in mig på kompisens box istället. Har fortfarande lite svårt för vin sen i somras när jag blev så dålig (men sånt ska man inte prata högt om...schhhhhh...;))

Var kul att komma ut och dansa lite och se lite folk i alla fall, men vi blev bara tre som gick ut till det stället. 2 dissade oss och försvann iväg till ett annat ställe. Skulle behövas nåt nytt ställe här hemma tycker jag. Stället vi var till igår är lite för stort. Mitt favoritställe som jag hade gick i kk för några år sen, skittrist. Musiken var lite blandad igår på stället vi var på igår. Kunde varit lite bättre kanske, men det var mycket folk i alla fall! Kanske får prova att gå ut i någon annan stad... Shoppingtur på dagen och utgång på kvällen. Det värsta är väl att man inte känner till uteställena i andra städer så svårt att veta vart man ska gå. Men ändå, kan ju vara kul att testa som sagt.

Nytt skivsläpp för Darin. Här är ett smakprov där han gör en låt tillsammans med Kat DeLuna "Breathing your love". Tycker den är riktigt bra!



Idag blir det en lugn dag hemma. Ska käka smörgåstårta från igår. Den var jättegod med kräftor och räkor på!!! :) Sen ska jag tvätta och städa. Roligare kan man ha på en söndag! Imorgon ska jag på kurs i Sthlm hela dagen. Skönt med lite omväxling. Sen har jag faktiskt tagit en semesterdag igen :) Är ledig på fredag så blir en långhelg nästa helg! Tänkte passa på att ta ute lite dagar när jag ändå hade kvar. Sen blir det inget mer förrän i jul om det inte blir nåt flexledigt förstås. I jul ska jag vara ledig åtminstone två veckor. Kanske nåt mer. De röda dagarna ligger ju så bra till i år att det inte behövs många dagar för att kunna vara ledig så pass mycket.

Halsontet är bättre just nu, men nös och hade mig igår så får se. Men har jag tur så vände förkylningen igen :)

Ha en skön söndag! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Så sant så sant.

Om Kevin går till final (vilket han måste (!!))

, så vill jag nog ha dit Anna/Alice med honom.

Vad säger du om det? :)

Postat av: Söderlund

Word.



Jajamen, det är journalistarbete.

Vi skulle höras mer denna veckan,

så får vi se vad som händer sen! :)

2008-11-02 @ 16:57:27
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Lennart

Vilken smörgåstårta, ser ut att vara full med smaskiga saker.

2008-11-02 @ 17:45:22
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: Astrid

Mums den ser jättegod ut!

2008-11-02 @ 17:52:51
URL: http://agx.blogg.se/
Postat av: Norpan

Lennart: Japp, det var bla. massor med kräftor, räkor bla. Jättegod!



Astrid: Välkommen hit! :) Det var den godaste smörgåstårtan jag ätit!

2008-11-02 @ 19:16:47
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback