Sovit bort hela kvällen!

Hann kolla en timme på tv ungefär när jag kom hem innan jag somnade. Sen vaknade jag när klockan var 21.45, 3 timmar senare! Blir man glad då? Ville ju se både Bonde söker fru och Grey´s anatomy. Hann se 10 minuter av Grey´s det var allt. Sen har jag gjort matlåda som räcker till 2 ggr och ändrat status på FB (Facebook). Det var allt! Märks att det är höst och att man inte orkar göra nåt på kvällarna....

Men igår var jag faktiskt i alla fall över till brorsan och Y och drack te :) Och Imorgon är det dags för lite gymträning igen i alla fall! Verkligen innehållsrika kvällar ;) Idag sov jag hela tågresan från jobbet och hem också. Mådde så illa. Inte så kul om man skulle behöva spy när man sitter inträngd inne vid fönstret med en massa folk och toaletten ligger i andra änden av tåget typ. Så får väl vara glad att jag lyckades somna och vakna i tid till min station.  Hur mycket kan man sova på en kväll egentligen??

Igår satt jag och läste på tåget hem. Läser "Kärlek och stålull" som jag verkligen kan rekommendera att läsa. En kille hade satt sig bredvid mig. När jag kommit till efter första stationen där tåget stannar blev texten suddigare och suddigare, men jag fortsatte och läste tills jag helt plötsligt hoppade till ordentligt. Jag hade somnat förstås. Lite pinsamt kändes det. Killen bredvid måste haft lite kul åt mig eller så skrämde jag halft livet ur honom. Försökte förstås låtsas som ingenting o tog upp ett honungstuggummi med nån mentholsmak också. Då blev jag piggelin igen och kunde fortsätta att läsa...efter att ha först bläddrat tillbaka en 4-5 sidor, för fattade ingenting av vad jag läst :)

Nä, dags att gå och lägga sig igen om jag ska kunna sova några timmar. Bara att hoppas att jag KAN somna nu när jag redan sovit så mycket ikväll.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ett tips! Bonde söker fru går att se på nätet ;) Och Grey´s går i repris på söndag strax efter kl 17 :D Hehe.. Jag måste hålla koll på mina favoritserier.



Det är hemskt när man bara somnar så där, eller ja, det är ju skönt om man ligger i sängen och ska somna. Men på tåg och buss och sånt blir det lätt komiskt, haha!

Kram

Postat av: Norpan

Ida: Där sa du nåt. Just det, det kan man ju se på nätet. Det måste jag se ikväll! Tack för tipset! Grey´s ja, det får jag se reprisen på söndag. Vill inte missa det!



Ja, har man otur kan man ju sova förbi stationen också. Man vet aldrig! Eller råka tippa över på grannen ;) Kram!

2008-11-13 @ 11:38:57
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback