Sovmorgon...

Tog sovmorgon idag och var på jobbet strax innan 9. Hade tänkt ta tåget, men det blåste så hemskt så det blev bilen. Vi ska ha en handledarintervju på eftermiddagen också och då kommer jag precis missa ett tåg, så kan vara skönt att åka när jag är klar sen. Igår blev en lång dag igår med måååååånga gäspningar på förmiddagen och sen efter lunch blev det om möjligt ännu värre då jag faktiskt är ganska så säker på att jag somnade nån kort sekund. Pinsamt när man sitter längst fram. Efter det blev jag konstigt nog något piggare fram till fikat. Tordes väl inte annat heller!!! :)

Tack för alla tips om vitaminkurer! Ska ta och testa nåt utav det, bara jag tål dem så. Har ju allergi så gäller att kolla på innehållsförteckningarna.... Ginseng fick jag som tips av min läkare förut, den starka varianten. Men jag har något svagt minne av att den innehåller apelsin och då är det kört i så fall. Tål inte apelsinjuice så har inte ätit någon citrusfrukt sen dess eftersom jag kräktes! Det vill man ju inte vara med om igen... ;)

Utbildningen igår var helt okej, några små nya saker och annat var mest repetition då jag läst det mesta i min utbildning. Men repetition är ju aldrig fel heller. Det kan behövas emellanåt. Ska på en annan utbildning i Sthlm i november som jag tror kommer att bli bra. Det är också en heldag. Hopps jag är lite piggare tills dess!

Vilket härligt höstväder det är ute idag! Solen skiner! Ser fram emot mina 2 semesterdagar jag ska ha nu på fredag och sen på måndag så jag får en långhelg. På fredag hade det varit perfekt att kunna ta sig ut på ridtur, men blir nog svårt. Annars är det verkligen perfekt väder för det nu!

Ikväll blir det gymträning igen. Och sen är det ju Grey´s anatomy som jag måste se förstås! :)

Får också säga Grattis till bloggkompisen
Sandra som fyller år idag!

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Hejsan hejsan!

Naej det är inte så lätt de där med sömn alla gånger.

Blev det något sovande tillslut då? :)

Postat av: Söderlund

Haha, så skönt!

Så, vad händer idag då?

Du som är utvilad och allt, haha :)

2008-10-22 @ 15:23:45
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback