Intervju på ingång...

Intervjudags idag på eftermiddagen! :) Håll tummarna! Men mest hoppas jag såklart på två tjänster jag sökt i min egen hemstad, men ansökningstiden har inte gått ut på dem ännu så får se hur det går...

Igår blev det promenad med Y och lilla H i skogen! Jätteskönt! Jag gick med vagnen så drog på ordentligt! Ska ju kännas att man gått också och inte bara gå och strosa och titta runt på det gröna ;) Sen blev det grekisk sallad hos brorsan, Y och lille H. Lillsnuttis hade tagit spruta i båda benen stackarn och var inte på sitt vanliga glada humör igår. Han var så ynklig så :( Ojade sig lite när faster spatserade runt med honom, men han ville inte vara still i knät. Han var mest nöjd när han fick strosa omkring i famnen. Och det är ju så gosigt!

Sen sov jag som en vissen kamel igen, typ 2,5 timme. Inte kul när man ska upp tidigt! Ikväll är det äntligen Grey´s Anatomy igen efter uppehåll med sport!

Kommentarer
Postat av: Gissan

Håller tummarna så de är blålila nu...

Hoppas det gick bra på din intervju och att du får chansen på de andra två tjänsterna.

Storkramen till dig.

Gissan

Postat av: Norpan

Gissan: Tack :) Får svar nästa vecka hur det gick. Men ska först träffa ännu en person imorgon ang. samma jobb då hon var sjuk igår. Men vore kul om det blev nån mer intervju i hemstan som sagt!

Stor kram tillbaka!

2009-04-16 @ 13:20:07
Postat av: Ida

Hej vännen! Nu är jag tillbaka, tror jag :) Men vi har ju haft kontakt på fb så :)



Håller alla fingrar och tår för att det ska ha gått bra på intervjun! :)



Kraam

2009-04-16 @ 17:48:27
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag håller också tummarna för dig! Vi kanske kan boka in en lunch snart igen om ett par veckor?

Kram på dig, hoppas du får sova utan mardrömmar nu

2009-04-16 @ 20:09:19
URL: http://loppansbubbel.blogspot.com/
Postat av: Daniel

Jag håller tummarna för dej - har en känsla att det kommer att gå bra vännen!



Å promenader gör oss alla gött.

Tack för supporten vännen!

2009-04-16 @ 21:56:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Ida: Kul! :) Ja, vi har ju haft kontakt på FB i alla fall! Tur det ;) Tack för finger/tårhållningen för intervjun :) Kramis



Lotta: Tack tack! Absolut! Nu var det ju ett tag sen vi käkade lunch. 15 maj?

Kram kram



Daniel: Tack tack! Hoppas din känsla är rätt :))

Jepp, promenader rensar sinnet! Hoppas du mår bättre efter allt! Kram på dig

2009-04-17 @ 11:33:18
Postat av: Sanna

Budgivning på bloggdesign i min blogg! Kom gärna in och kika. Om du inte gillar den designen så tar jag även emot andra beställningar! Med vänliga hälsningar Sanna

2009-04-17 @ 12:06:22
URL: http://s0ckersoet.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jaha, okej! :-) Då förstår jag. Ha en fin helg du också!

2009-04-17 @ 13:54:12
URL: http://s0ckersoet.blogg.se/
Postat av: mallis in real life

Som vanligt ett tårdrypande avsnitt av Greys. Mäkta imponerad av manusförfattarna.



Ha en riktigt skön helg. Kram

2009-04-17 @ 19:37:54
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Norpan

Mallis: Håller med dig helt! Den serien är verkligen hur bra som helst! Man grinar jämt tycker jag :) Kram o detsamma!

2009-04-17 @ 20:10:39
Postat av: AMANDA FALK

hoppas intervjuen gick bra ;-)

Ha en toppen kväll!

2009-04-19 @ 18:48:17
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Norpan

Amanda: Välkommen hit! Tack, jag hoppas det! :) Ännu mer hoppas jag på intervjun i veckan! Tack så mycket och ha en toppenkväll du med!

2009-04-19 @ 19:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback