Träning = terapi

Har terapi:at mig med träning de här dagarna! Sprungit och varit ute och gått. Idag blev det både och. Startade dagen med att springa en runda först i skogen, men kände av astman så mycket pga. pollen i en uppförsbacke att jag istället för att springa längsta rundan tog en stavgångsrunda också efteråt, men inte i skogen. Så skönt att få ta ut sig riktigt! Härligt att bara kunna ha kortärmat på sig! Men ett litet missöde drabbades jag av... när jag gick med stavarna i full speed över en träbro blev det helt plötsligt tvärnit! Jag hade fastnat med ena staven i ett mellanrum. Höll nästan inte på att komma loss! Trodde nästan helt säkert att ena gummiploppen som sitter längst ner på staven skulle lossna och trilla ner i ån, men kom loss med plopp och allt! Vissa jag mötte var enormt påpälsade i tröja och jackor! Svettas inte folk ihjäl??? Idag har jag också varit och ridit på förmiddagen. Mysigt!

Har sovit jättedåligt de här dagarna och drömmer konstigt! Vaknade tidigt imorse av att jag blev jagad på ett sjukhus av några som skulle låsa in mig! Helsjukt! Så fort jag försökte stänga ögonen igen för att somna om hamnade jag i drömmen. Inget kul! Det handlar förstås om personen som gör att jag inte mår bra. Så fort vi har kontakt så får han på nåt sätt mig att må dåligt! Varför har vi kontakt då kan man undra... Det finns orsaker till det. Ingenting är någonsin enkelt. Han har förändrats så mycket genom åren. Har otroligt mycket fina minnen ihop med honom, samtidigt som det finns en del som satt djupa spår för alltid hos mig. Ibland kan det kännas som jag aldrig kännt honom. Det känns bara så ledsamt.

Mina inlägg kommer nog inte komma så tätt på ett par dagar. Behöver lite tid utan skrivande. Men rätt som det är så skriver jag nåt :) Nu är det dags att sova, för imorgon är det dags att jobba igen :( Hade gärna haft några dagar till ledigt!
Kram på er och tack för era kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Gissan

Skönt o se du är tillbaka. Saknade dig ;)

De där förbaskade människorna som bara tar energi...

Men vad gör man?

Ta din tid.

Vi finns här hela tiden för dig...när du vill...

Ang mardrömmar...hörde i helgen att man drömmer bara mardrömmar när man ligger på rygg... så vänder du dig om till mage om du vaknat av en mardröm så fortsätter du inte i din mardröm... testa...

Har ingen aning om det stämmer.

Kram på dig.

Hoppas du får en bra vecka trots allt.

Kraaaam Gissan

Postat av: Elin

Ta hand om dig o försök att inte låta den där knaskarlen påverka dig så mycket..det är han inte värd !!! Minns det som var fint och det ni haft och blicka framåt..han är ändå inte den personen du en gång förälskade dig i..släpp taget !! Så länge han finns i förgrunden missar du kanske den stora kärleken..du kanske inte ser skogen för alla träden !! Styrketankar och varma kramar tjejen..lyssna på sarah dawn finers text..MOVING ON...några tänkbara rader att anamma..puss

2009-04-14 @ 08:25:43
Postat av: Daniel

Det e aldrig lätt att ta avstånd från energisugare om man haft många fina minnen tillsammans

- men gör denne person inte gott för dej så kanske det e värt att ta sig en funderare!?

2009-04-14 @ 09:25:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Det är nog bra att ta en blogg paus ibland. Man blir lätt beroende ;)



Hoppas du får sova inatt iallafall.

Skickar en kramkram

2009-04-14 @ 19:36:36
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Lejonhjarta

Länge sen jag var in och kikade... trist att se att du mår dåligt och tappar kraft. Ha det så gott på dina promenader och låt den onda energin försvinna med varje stavtag du tar.



styrkekram

2009-04-15 @ 15:13:08
URL: http://blogg.lejonhjarta.se
Postat av: Norpan

Gissan: Svar i din blogg

Elin: Vidare gick jag, men lätt att åka tillbaka ibland också som du vet. Livet är verkligen inte enkelt ibland och särskilt inte när det finns ouppklarade saker. Men du vet ju allt det där. Tack för peppningen! Puss



Daniel: Svar i bloggen



Sandra: Svar i din blogg.



Lejonhjärta: Tack tack! Ibland går det utför och man får försöka hitta upp igen. Tack för styrkekramen! Kram på dig!

2009-04-15 @ 16:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback