Äntligen fredag...

Äntligen fredag! :) Slutade redan 13.30 idag för att hinna med allt jag skulle utan att behöva stressa. Först var jag ner på stan en sväng och shoppade lite! Sen blev det kräftköp o lite annat smått och gott inför kräftskivan imorgon i stugan. Vi blir en något förminskad skara i år. 4 stycken med mig! Lite tråkigt att så många sa ifrån så sent av olika anledningar, men ibland blir det så. Vi kommer ha störtkul ändå, ingen tvekan! Vi ska bada bastu, njuta av kräftorna och sen förhoppningsvis shaka loss lite på kvällen uppe vid byn. Hoppas det blir lite folk!

Igår kväll blev det picknick med en kompis ute vid en av öarna här! Vi satt på stranden och käkade och tittade när segelbåtarna for förbi! Mysigt! Sen gick vi i ett av spåren runt ön så blev väl strax över en mil vi gick. Jätteskönt! Utan att få ont också från ridskadan, så nu kan jag nog börja träna på riktigt igen!!!! :)))



Nu blir det fredagsmys med lax, romsås och färskpotatis och sen blir det nån film innan det är dags att packa lite.
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det blir ju det =)En weekend är aldrig fel ;)

Hoppas du får en trevlig lördagskväll =)

Postat av: Gissan

Jag har försökt o skicka kommentarer till dig men det vill inte som jag vill...datorn slänger ut mig.. :( Gör ett nytt försök.

Har skrivit om din bäddsoffa...som vi åxå köpt en som du sett :). Däremot blev vi lite snåla och avstod bäddmadrassen..för maken säger att vi har en nånstans...men när jag läste om din så ångrade jag mig... visste inte att den gick o dela. Låter kanon ju. Vad gav du för den?

Jag får nog åka en sväng till, till Ikea ;)

Kram på dig

Gissan

2009-08-23 @ 09:25:27
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Daniel

Å nu det vara söndag



Hoppas du haft det mysigt ihelg fina du!!!

2009-08-23 @ 13:42:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Hej tjejen! Hur står det till? Har du haft en bra helg? Hoppas det.



Vilken söt bild på diG!!

KRAMAR

2009-08-23 @ 14:58:48
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Norpan

Linda: Tack tack! Det var trevligt! :)



Gissan: Madrassen kostade 299 kr och klart värt det!!! Bra att ha en madrass som passar precis till soffan tycker jag!



Jaha, så du har fått problem att kommentera nu? Förut hade ju jag problem hos dig, men nu går det bra igen :) Kram kram



Daniel: Ja, nu är det söndag! Usch, helgerna går alldeles för snabbt! Inte ett dugg lust att åka och jobba imorgon! Helgen har varit kanon och lite sorglig samtidigt. Men jag har bastat!!!! 2 timmar! Det du :) Men vi funderade över något...varför används de där risen i bastun egentligen?



Sandra: Jo då tack! Det varit en kanonhelg! yckades nog näääästan få in allt jag ville göra.



Tack! :)) KRAMAR



2009-08-23 @ 19:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback