Nä, ja ä inte bitter!...

Jajemän, fint väder blev det när jag började att jobba! Iofs regnar det nu, men imorrn kommer det vara fint väder igen ska ni se.... Låter jag bitter? "Nä, ja ä inte bitter" som Robert Gustafsson skulle ha sagt! ;)

Ikväll har jag varit till en kompis och gratulerat henne i efterskott! Blev bjuden på god pastasallad med skinka och festaost och sen till efterrätt blev det jordgubbar och blåbär med vit choklad över (Gino tror jag det heter) och sen gammaldags vaniljglass till. Mums!

Nu ser jag fram emot helgen när det blir en roadtrip ner till GBG på fredag vid lunch direkt från jobbet. Kommer nog bli några stopp på vägen dit. Fick tips om ett mysigt litet fik via Facebook, men blir troligtvis på hemvägen. Men jag skulle kunna tänka mig Mariestad och sen Skara. Vi får väl se. Annars är inget bestämt vad det blir i GBG förutom Madonna-konserten på lördag kväll på Ullevi! :) Ska bli grymt roligt att se henne! Alltid skoj att se de "stora" artisterna! Två nätter ska vi sova på hotell så blir en liten minisemester :) Törs jag hoppas på fint väder!?



Kommentarer
Postat av: mallis in real life

Madonna alltså. Blir nog grymt.



Men för guds skull, stanna INTE i Skara. Mariestad är mycket mysigare. Finns lite mysigt vid hamnen.



Idag skiner solen från en klarblå himmel. Kul för de som har semester och kul för de som slutar tidigt. Som jag!!



Hoppas på grymt väder i helgen =)



Kram

Postat av: Norpan

Mallis: Ja, jag tror det kommer bli en upplevelse att se henne! :) Nähä, Skara är inget att se. Mariestad har jag varit i och där är det ju fint och god glass ska de ha också, så alla gånger vi kommer stanna där! Så då hinner vi säkert ändå inte med Skara :)



Såklart är det härligt med fint väder, och särskilt för dem som har semester och som du slutar tidigt. Känns dock LITE trist att det inte kunde fått varit lite mer fint väder i Bergslagen också under min semester! Men sånt är livet! Får väl hoppas på bättre väder om ett år, till nästa semester... ;) Och kanonfint väder till helgen! :)



Kram

2009-08-05 @ 09:14:51
Postat av: Gissan

Meeeen nu blir jag avis..!!!! Hur har du lyckats få tag på hotell..? Hotat nån? Mutat nån? Lovat nåt du inte tänker hålla..? Eller rent av varit ute i god tid kanske..? Ja en annan får ju stå sitt kast..det blir till o köra hem så är det bara... Och fint väder är lovat. Ska bli svinkul o se Madonna...

Vi kan ju jämföra vad vi tyckte sen.. ;)



Kram på dig.

Gissan

2009-08-05 @ 16:23:15
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Norpan

Gissan: Kompisen som jag ska åka med bokade hotell i god tid. Har inte ens någon aning om vart vi ska bo faktiskt, men bokat och klart är det :) Bra när andra fixar ;) Vi ska sova 2 nätter och åker dit redan på fredagen. Hoppas verkligen att det blir fint väder! O visst ska det bli skoj! Blir nog en upplevelse som heter duga! Ska bli spännande och jämföra sen vad vi tyckte. Undrar om man kan ta med sig kamera... Kram!

2009-08-05 @ 21:02:44
Postat av: Daniel

Oj så SKOJIGT!!!!!!

Ha så skoj nu i götet å krama madonna från mej!!!!

2009-08-06 @ 12:33:44
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Daniel: Tack! :)) Jag ska försöka krama henne från dig!! :) Ska bli riktigt skoj!

2009-08-06 @ 13:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback