Ny soffa idag...

Klarade att stiga upp tidigt för en gångs skull! Har varit så jäkla trött både på mornarna och kvällarna sen GBG. Inte konstigt iofs med tanke på att helgen var ganska så intensiv :) O bara att resa bort gör faktiskt att man ofta är trött när man kommer hem. Mycket intryck och man gör saker på ett helt annat sätt. Är jag i stugan däremot blir jag inte tröttare, eller jo det blir jag kanske med tanke på festerna som varit på helgerna ;) Men hinner ju koppla av en hel del där också! Eller är det att man inte är 15 år längre tro.... ;) Hade en hiskeligt rolig helg i alla fall!

Idag ska jag köpa ny soffa! (Bilden till vänster, men en mörkgrå). Ska bli så skönt att bli av med den gamla uven. O bra att det är en bäddsoffa och är snygg samtidigt! Ville ha med divan så man kan ligga riktigt skönt när man kolla på film. Och är det så fler vill ligga skönt om man kollar på film kan man dra ut den undre delen på soffan utan att för den delen bädda ut så även de andra kan sträcka ut benen :)

Passar ju bra med ny soffa nu när jag får besök på fredag. Lite roligare att visa upp sitt hem när man är nöjd med sakerna utan att behöva säga: Och den där ska jag byta ut, och den där ska jag byta ut... Soffan har hängt med länge nog nu och det var dags! Få se om jag ska skänka den till Myrorna om de vill ha den.

Har sökt ett nytt jobb igen! Så håll tummarna att det går bättre den här gången! :) Dags att jobba lite dårå...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Lycka till soffeköpet



Å ha skoj med gästerna. Baka en kaka.

Postat av: Norpan

Tack Daniel! Japp alltid skoj med lite besök! :) Ska inte baka en kaka, men laga lite mat :)

2009-08-15 @ 08:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback