Går det att lita på nån???

Vad har hänt med ärlighet och att ha respekt för andra människor?? Eller är det jag som är så himla godtrogen som vill tro väl om andra människor? Jag bara undrar.... Varför säger personer saker som de i alla fall inte menar? Varför inte låta bli att säga något alls då? Eller vara ärlig? Så dum jag känner mig! En vän som beter sig så och som jag trodde mådde dåligt och tyckte synd om. Godtrogen var rätta ordet! Kan man lita på nån??? Det tråkiga är att har man gått på törnar i sitt liv, så litar man till slut inte på någon och det är ju tråkigt för de människor som verkligen är ärliga. En sak jag undrar också är vad personen trodde om mig egentligen? Men att anta saker utan att fråga verkar typiskt för vissa människor!

En gång är ingen gång men två gånger är för mycket!

Behövde få ur mig! Och vart gör jag det bättre än här...

Kommentarer
Postat av: Maja

"Hurt me once, shame on you - hurt me twice, shame on me"



Lita inte ens på bajskorven du knipsade av imorse.



I helgen ska vi ut i svampskogen. Terapi!



Kram KRAM K R A M



2009-08-28 @ 08:50:03
Postat av: fia

?????????



Pöss & KRAM

2009-08-28 @ 16:37:02
Postat av: mallis in real life

Ibland kan man verkligen undra hur andra människors hjärnor fungerar.



Själv försöker man vara mån om sin omgivning, men vad fan får man för det. Blev gruvligt utnyttjad av en "kompis" en gång. Nu tar det allt ett tag för mig att lita på människor igen. Jag har under åren dock utvecklat ett litet sinne för vilka människor jag ska lägga energi på eller inte.



Man måste vara tillfredsställd tillbaka.



Hoppas du får en skön helg. Kram på dig

Postat av: Gissan

Nej så tråkigt..! Jag är åxå sån att jag går på nitar för att jag är godtrogen.

Men man lär sig med åren att lägga lagom mycket energi på folk, känns det som...

Men så tråkigt när det blir så...

Stor kram på dig.

Gissan

2009-08-28 @ 20:50:22
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Norpan

Maja: Så sant som det var sagt! Usch vilken en!



Hoppas ni hade en god svampjakt! Jag fiskade upp några i grönsaksdisken istället. Det blir lagom att ha på kvällsmackan imorgon :)

Kram kram



Fia: I will tell you sometime soon! Pöss o kram



Mallis: Ja, visst är det tråkigt med folk som utnyttjar att man är snäll! Jag litar mindre och mindre på folk! Blir synd om människor som verkligen är ärliga och som man inte litar på för man blivit bränd så många gånger. Usch o fy för såna människor! Kram!



Gissan: Ja, man vill ju tro väl om människor, men inte kul när folk trampar på en istället. Tydligen ska man vara jäkligt skeptisk mot folk tills de istället bevisar motsatsen.... Tråkigt! Kram!



2009-08-30 @ 23:44:14
Postat av: Ida

Jag är så jävla dålig på att läsa här och uppdatera mej just nu.



Vad ledsen jag blir att människor inte kan bete sej.. Uppenbarligen får man aldrig sluta förvånas. Synd nog.



Men jag tror det är rätt viktigt att "sortera" ut människor som man inte mår bra av. Man ska inte bara ge sina vänner energi, nån gång måste man även få tillbaka nåt. Men det gör ju ont ändå, att förlora någon.



Kram

2009-09-05 @ 20:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback