Fånge i soffan och Män som hatar kvinnor...

Regnet vräker ner utanför fönstret och nu känns det verkligen som höst efter några härliga soliga dagar!
Jag är hemma efter ett attans ryggskott jag fick i söndags kväll. Blev fånge i min egen soffa kan man säga. Skalbagge på rygg skulle man också kunna säga! :) Fick i alla fall knakas loss hos kiropraktorn i måndags så har varit lite mör i 2 dagar, men hoppas jag ska kunna gå till jobbet imorgon igen. Har försökt röra på mig så gott det går, men gick nog lite FÖR mycket igår. Man är ju lite ivrig.... :) Hemtjänstlarm nästa????

Här kommer en liten rolig grej jag fick skickad till mig igår. Jag skrattade faktiskt högt när jag såg den. Speciellt i början med kalaspuffarna :) O det är inte fejkat. Sätter man en T.E.N.S där man har extra känsliga nerver och drar på ordentligt med den så blir det sådär. Jag har testat ;) Har nämnligen en sån hemma :)



Såg "Män som hatar kvinnor" igår. Den var jättebra! Spännande!!!! Se den om ni inte har gjort det. Jag hade inte läst böckerna innan, men funderar starkt på att göra det. Nästa film kommer i september och ska nog faktiskt gå och se den på bio.



Kommentarer
Postat av: Gissan

Fasen va rolig den va..

Gubben o jag satt o kolla på Tim och skrattade så vi tjöt bitvis... :)))

Och Män som hatar kvinnor ska jag köpa.. Har lyssnat på boken och är jättesugen på filmen.

Hoppas du har kryat på dig lite nu...

Kryapådigkramen till dig idag

Gissan

Postat av: Norpan

Gissan: Ja, visst var den skoj! Jag skrattade så tårarna rann :)



Ja, filmen är absolut sevärd! Så du kommer inte att ångra dig om du köper den! :)



Tack! Och kramen tillbaka!

2009-08-27 @ 23:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback