Norpan har inte bara julafton, hon fyller år också :)

För ett antal år sedan klockan 20.04 föddes en viss fröken Norpan! Jösses vad snabbt åren går! Klockan 10 idag kommer släkten hem och ska äta passionsfruktmoussetårta som mamma varit snäll och hämtat ut. Det var verkligen en stressig dag igår!

Först VC kl 8, där jag nog näst intill fick ta varenda prov som finns att ta, inklusive EKG och borreliaprov, tester med mina reflexer, balans, övningar när jag blundade osv. Får svar efter jul.

Sen har jag varit runt i hela stan, 2 köpcentra och nere på stan. Julklappar som skulle inhandlas, nåt att ha på mig och så var jag och handlade också. Hade så ont i huvudet när jag kom hem så jag höll på att krevera. Men nu är den borta skönt nog och det börjar bli dags att gå och lägga sig för att vara någorlunda pigg under dagen! Inte så kul att somna till Kalle Anka! ;) Men det är nästan så att man stressar livet av sig innan jul och sen är julen över lika fort som den kom och man är helt slut när julafton väl är här.

Varje år har jag sagt att jag ska vara ute i mer god tid nästa gång, men så blir det aldrig, så nu har jag gett upp och gillat läget. Det har istället blivit en tradition, om än en mindre rolig sådan! Men nu är Norpan redo för julafton och födelsedag! Nyfriserad och nyfärgad :)

Ha en riktigt skön jul mina bloggvänner! Pöss!

Kommentarer
Postat av: Gissan

Grattis på födelsedagen...!!

Det är 19 du fyller nu va..? ;)

Ha en skön födelsedag och julafton.

God jul åxå.

Kram Gissan

Postat av: Norpan

Gissan: Japp, klart jag fyller 19 i år! :) Tack så mycket för gratulationen :) Hoppas ni får en skön julhelg! Kram kram och god jul!

2009-12-24 @ 22:15:25
Postat av: Daniel

Fnittrar, hurrar å grattar!!!!!

2009-12-25 @ 11:30:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Tack tack Daniel! Gulligt av dig! :)))Hade du varit kvar i Sverige hade du fått lite tårta!

2009-12-25 @ 21:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback