Norpan ♥ Ledighet

Så här har min dag sett ut idag:
1) Lååååång sovmorgon
2) Låg och läste
3) Somnade om igen
4) Uppe och åt lunch
5) Gick och lade mig igen och läste

UNDERBART!!!!!

6) Åkte iväg på lite ärenden, som handla, köpa hårshampoo hos frissan, handla kattsand.
7) Efter köp av kattsand försökte jag få upp ena bakdörren på bilen, vilket resulterade i ett stukat finger! Gissa vilket? Just det, "fuck you-fingret"! Somliga straffas ögonblickligen! ;)
8) Middag
9) Nuläge: Tillbakalutad i soffan och kollar på filmen Hangover! :)

Imorgon: Jobba halvdag! Sen ledig en vecka! Wohooooooo! Ledighet is da thing!

Kommentarer
Postat av: Astriid

Jaja, retas du bara.. Strongt att våga fortsätta med det efter fingerolyckan ;)



Kramar



ps. låter som en fantastisk dag ;) ds.

Postat av: Norpan

Astriid: Hahaha, ja sa ju det! Somliga straffas ögonblickligen ;) Får tänka mig för vad jag skriver nästa gång... :D Kramar!

2009-12-29 @ 20:28:20
Postat av: Sandra

Hur känns det att ha påbörjat ledigheten nu då? Underbart kan jag tro ;)



Jag börjar hårdjobba igen på måndag. Suck! Längtar till sommaren ;)

KRAM

2009-12-30 @ 09:45:06
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Gissan

Fullkomligt älskar bilden på tomten...

den är så "up yours" på nåt sätt.. ;)

Ha en skön onsdag.

Kram Gissan

2009-12-30 @ 11:23:13
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Norpan

Sandra: Japp, det känns underbart! Började ledigheten efter lunch idag eftersom jag bytte dagen igår mot idag istället. Trist att jobba på måndag, men vi ser fram emot en härlig sommar! Kramar och gott nytt år!



Gissan: Ja, visst är den söt! ;) Ha en underbar nyårsafton! Gott nytt år!

2009-12-30 @ 23:47:33
Postat av: Norpan

Och önskar även fröken Astriid ett underbart gott nytt år och hoppas du får en trevlig nyårsafton! Kram

2009-12-30 @ 23:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback