Segarlördag...

Idag var pappa och K här på lunch! Bjöd på chili con carne som blev ganska stark, fullkornsbullgur, bröd och egen variant på grekisk sallad med bönor, haricovert, avokado och pumpafrön förutom det vanliga :)

Är dösnuvig på ena sidan och vet inte om jag är allergisk eller om jag håller på och blir förkyld. Jag har ju kissen liggandes precis bredvid mig på natten och hon fäller sina smådun just nu tror jag. Men kan också vara så att jag faktiskt håller på att bli förkyld. Jag nyser och nyser och får snyta mig stup i ett. Iofs så drack jag vin igår och då kan jag bli snuvig dagen efter också. Konstigt va?

Hade svägerskan här på besök med lilla H. Skulle egentligen ha suttit barnvakt, men det blev ändrade planer med middagen för svägerskan så de kom hit båda två istället :) Så trevligt så! Vi snattrade och kollade på Idol. O tänka sig, det blev som jag hoppats, Erik och Calle till final! YES! Tove var inte bra igår alls! Så jag tycker det är rätt personer i final. Erik gjorde ett helt fantastiskt nummer med Iron maidens låt "Run to the hills"! Han är en stjärna! Fy jäklar vad bra han är!!!!



Nu har jag gjort mitt för idag tror jag med ett till jobb sökt också, så blir nog soffläge resten av dagen till Robinson och sen filmen "Seven pounds" med Will Smith. Trevlig lördag!




Kommentarer
Postat av: linn

Han gjorden den låten jätte bra,men jag tycker han sjunger bra rock,men annars har jag svårt för han:S

Postat av: Norpan

Linn: Ja, smaken är olika! O tur är väl det kanske :) Antar att du gillar någon utav de andra två då...

2009-12-06 @ 17:24:17
Postat av: Sandra

Ja tycker han var kanon alltså!! Herregud, hur kunde han hänga löst. De andra är ju dåliga om man jämför liksom ;)



KRAMAR och ha en mysig kväll

2009-12-06 @ 17:31:31
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Norpan

Sandra: Fattar inte heller det. Tycker han var klart bättre än de andra två i fredags. Men folk tänkte väl kanske att han var självklar... Men många hade också svårt att komma fram tydligen.



KRAMAR o hoppas du får en bra vecka!

2009-12-07 @ 07:30:56
Postat av: Daniel

Ja Erik var den lysande stjärnan helt klart.



Må du må bättre idag å att ingen förkylning brytit ut!

2009-12-07 @ 09:31:19
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Daniel: Absolut! :)

Förkyld och feber verkar vara min melodi, men förhoppningsvis vänder det snart :)

2009-12-07 @ 22:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback