Filmtajm...

Känner mig frusen och har legat under en filt i soffan och kollat på film. Jag hoppas verkligen inte att jag är på väg att bli sjuk. Skulle ju inte kunna komma något olämpligare tillfälle i så fall! Men har en hel smittohärd på jobbet. Har suttit vid tre snuvare på jobbet idag vid fikat som suttit och hostat och väst. Men har spritat händerna som sjutton idag, så bara att hoppas på det bästa att det bara är något tillfälligt. Jag brukar faktiskt inte (ta i trä) bli förkyld. Det brukar vara ungefär 1 gång vart 4:e år på sin höjd om ens det. Törs jag säga det??? För blir jag sjuk brukar jag bli RIKTIGT sjuk, influensa minst och jag brukar vara sjuk i 1,5 månad. O det blir ofta när man varit kaxig och sagt att, jag blir ALDRIG sjuk ;) Imorgon kommer jag väl vara en snuvare jag också och ligga i 39 graders feber, hosta och väsa. Nej hoppas inte det, för imorgon blir det ju semla på jobbet!

Har precis sett klart på filmen i alla fall och stigit ur värmen från filten och en varm kisse som legat och snusat bredvid mig. Såg filmen "He´s just not that into you". Den var kanonbra! En utav de bästa filmerna jag sett på länge faktiskt. Så klart sevärd! De får 5 av 5 möjliga av mig. Bra skådisar är det med också som bla. Jennifer Aniston, Ben Afflec, Drew Barrymore, Justin Long och Scarlett Johansen. Se den!!!! Här kommer ett litet smakprov från filmen:



Såg även filmen "The curious case of Benjamin Button" i lördags. Det var en annorlunda film, nästan 3 timmar lång, något seg, men ändå bra. Men inte den bästa filmen Brad Pitt har gjort. Och inte lika bra som "He´s not that into you", även om de inte är särskilt jämförbara. Här kommer ett smakprov från den också:



Lite filmtips så här när det är grått och vintrigt ute fortfarande. Vissa har tom. sportlov den här veckan. Medans vissa andra (jag) hoppas på vårväder :) Jaja, den här veckan ut kan det väl få vara snö, så sportlovarna får sporta klart i snön, men sen....

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack för filmrecensionerna. Ska ge Pitts film en chans trots allt.



En kryande varm kram från mej!

Postat av: mallis in real life

De båda filmerna ligger och väntar i datorn. Jag såg Slumdog Millionare igår, den kan jag sannerligen rekommendera. Helt underbar och färgstark.



Ha´t gött! Kram

2009-02-24 @ 09:22:08
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Denise

Hej, riktigt fin blogg du har!!:)



Lägg gärna till mig på bloglovin, så kan jag lägga till dig:)



Ha en bra fettisdag

/Denise

2009-02-24 @ 10:52:24
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har hört att Brad Pitts nya ska vara ruskigt bra! Men jag ska se den jag med så får jag se vad jag tycker :)



Hoppas du mår bättre idag!

Kram

2009-02-24 @ 16:52:30
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/
Postat av: Gissan

Va mysigt med en filmkväll!

Det va länge sen jag hade.

Får planera in en sån snart tror jag.

Kram från Gissan

2009-02-24 @ 20:03:08
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Norpan

Daniel: Det tycker jag! Men glöm inte den andra filmen! Tack för kramen! Tror den hjälpte för idag är jag piggelin igen. Immunförsvaret jobbade nog järnet igår och vann :) Kram på dig



Mallis: Tack för tipset! Den ska jag definitivt se! Många som säger att den är bra :) Kram



Denise: Tack, tack! :) Kul att se dig här. Tyvärr har jag inte Bloglovin än så länge...



Ida: Jo, tack idag mår jag bättre! Vet inte vad det var igår. Kan ju varit några baciller som försökte anfalla mig, men inte lyckades så bra...

Ja, se filmen du! Men se även den andra, den är såååå bra! Kram kram



Gissan: Ja filmkvällar kan man inte få för många av under vintern :) Så mys på du! Kram på dig







2009-02-24 @ 21:47:44
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: Mika

Hoppas det var en skenförkylning!!! Bra med filmtips!!!



Jag kan ge ett vitamin skratt tips - Mia och Klara, deras DVDbox med programmen från TV! Man skrattar så man gråter!!! Hur kul som helst - vi kör mycket de skämten på jobbet.



Kram

Mika

2009-02-24 @ 22:49:53
URL: http://msmika.blogg.se/
Postat av: Norpan

Mika: Ja har sett några program av Mia och Klara. Är ju hur pinsamma som helst, men roligt :) Tack för tipset :)



Kan nog vara en skenförkylning. Kände mig piggare igår. Är lite snuvig långt in, men tror det är allergi faktiskt. Har slut på min allergimedicin.



Kram

2009-02-25 @ 08:18:55
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback