Ny tatuering?

Sen brorsan gjorde en tatuering och en kompis är på gång med sin andra så har jag blivit så himla sugen på att göra en till! Men vet inte riktigt vad eller var jag ska göra den (kanske en mindre på underarmen eller axeln..). Kompisen C skickade idag ett förslag på sin och då blir man ju inte mindre sugen. Så det är nog som alla säger, att har man väl gjort en så blir man sugen på fler. Jag är ingen som kommer ha massvis av tatueringar som hela armarna, benen fulla. Man ska se tatueringarna som man har. Är fortfarande jättenöjd med min första som jag gjorde i alla fall, den känns som jag. Men tror det kan bli aktuellt att fylla i den lite på vissa ställen då det blivit små ljusare partier på några ställen.

Tänk jag trodde aldrig jag ens skulle göra en tatuering och nu är jag sugen på att göra en till. Vad hände? :)

Igår var jag till frissan och klippte mig. Längden blev kvar men luggen blev lite kortare, men inte kort och håret mer uppklippt runtom fast med nån slags kniv så det inte blir så kompakt och synliga linjer. Så får se hur jag trivs i det här ett tag :)

Ingen incheckning av bagage blir det nu på lördag. Pappa hade bara bokat in 10 kg handbagage. Så inga vätskor för mig, vare sig hårshampoo, hudlotion, hårspray, tandkräm eller nåt. Så blir väl till att köpa nåt där då som jag inte luktar för starkt.

Ändringar igen på jobbet... En ska sluta som har heltid fast tjänst och då var det meningen att jag skulle få heltid fast tjänst än de 50% fast o 50% vik jag har idag. Men från i måndags tills idag har det ändrat sig, för nu ska kollegan få tjänstledigt 1 år. Så bara att gratulera till min tur jag har. Jag är så jäklans trött på det här stället!!

Kommentarer
Postat av: DD

Dags att byta jobb?



Postat av: mallis in real life

Klart du ska tatuera dig!!



ALLA borde tatuera sig!!!



Är skitsugen jag med...



Kram

2009-02-25 @ 17:49:26
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Norpan

DD: Jepp, dyker det upp nåt så absolut dags att byta jobb!



Mallis: Hahaha, ja du är ju en föregångare :) Hur många har du? 3 eller 4? Håller med dig, ALLA borde tatuera sig! :) Jag har faktiskt en liten fundering på en jag skulle kunna tänka mig kanske, men ska fundera lite till för att vara helt säker och så jag inte hittar nåt annat. Kram

2009-02-25 @ 22:11:30
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, det är helt klart så att man vill ha flera när man väl gjort en! Jag vet två till jag vill ha. Men båda kommer nog kosta runt 3000;- och så vill jag göra dom på hösten eftersom man inte får sola eller bada efter, men sen får man ju inte träna på en viss tid heller. Gosh! Det är så mycket att tänka på :P Sen är det ju lite pengar med.. :S



Du, det där jobbet låter inga bra inte.. Idag kände jag mej less på mitt med. Mitt schema är skit har jag upptäckt. Riktigt orättvist skulle jag vilja säga. Menmen. Håller på och ligger på chefen nu iaf!



Lycka till med dina 10 kg, det var inte mycket, hihi :P



Kramkram

2009-02-26 @ 00:47:17
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/
Postat av: Daniel

Värsta tatuerade Norpan - tufft!

2009-02-26 @ 07:52:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Ida: Hur många är det du har hittills då? Så du är också sugen på fler. Ser hur det blir :)



Nej, jag är riktigt jäkla less på det här stället. Synd bara att det är så dåligt med jobb att söka just nu! Men vill inte pendla längre än jag gör nu, för är rätt less att pendla också som ni säkert sett sen tidigare :)



Ja, 10 kg är inte mycket och 100 ml vätska får man tydligen ta med. Hur lyckas man med det? Bara hudlotion är ju på typ 250 ml. Ska höra med mamma om hon kan ta med några små plaströr från jobbet att ha duschkräm och hudlotion i. Pappa frågade om jag kunde ta med 4 böcker i mitt handbagage dessutom, men jag sa: Hallå, jag är ju tjej, det blir väl brorsan som får ta med (Nej inte riktigt så sa jag, men typ ;)). Killar packar ju oftast mindre än tjejer gör... Kram kram

2009-02-26 @ 07:56:24
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: Norpan

Daniel: Hahaha, yes skittufft ;)

2009-02-26 @ 07:59:06
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback