En riktig skitdag!

Min dag slutade med att min arbetsglädje totalt försvann och jag lade ner arbetet efter fikat, tog ut flex och åkte hem istället. Insåg att jag inte skulle få något mer gjort den dagen. Orkar inte gå in på detaljer och inte så bra att skriva detaljer här heller. Men saker och ting ska väl skötas enligt spelreglerna. Imorgon ska jag försöka få till ett möte med chefen igen för att diskutera och föra fram mina åsikter. Är lika besviken på en kollega som ändrar sig och håller på hela tiden och som gjorde att det blev som det blev.  Hon ville frångå sin ena av tre tjänster för att bara ha två och föreslog då mig på den tjänsten istället, dvs. som kurator. Hon hade chansen innan jul, men avstod. Då får man väl stå sitt kast....? Men nej, nu helt plötsligt vill hon ha den när jag redan förberett mig både mentalt och börjat läsa in saker. Fy så arg och besviken jag är. Tänk om det kunde får vara lite lugnt och fridfullt någon gång.... Mår blääää! Får se hur detta kommer att sluta,  vi skrev ju ett kontrakt.

Kommentarer
Postat av: Mika

Fy sjutton - vilken jäkla sits! Man kan inte vara hur velig som helst i arbetslivet - det finns ju faktiskt fler människor än en själv där....Men det fattar ju inte alla! Stå på dig!!!



Massa peppkramar

Mika

Postat av: Norpan

Mika: Tack gulliga du! Nä, det känns pest! Såg fram emot att få utvecklas vidare, nu känns det som jag tappat sugen helt. Men för min egen skull måste jag stå på mig, men det kommer bli tjafs säkerligen trots kontrakt. Så känns sådär lagom kul att gå till jobbet imorgon. Vet att jag har facket på min sida. Hoppas på en lösning genom att kunna diskutera. Kram kram

2009-01-26 @ 23:47:53
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: Elin

Go Girl !! Ge dig inte...lagt kort ligger

2009-01-27 @ 10:06:24
Postat av: Mallis in real life

Jag fattar inte hur vissa människor kommunicerar?! Varför lovar man en massa grejer som man sedan tar tillbaka, snacka inte så jäklarns mycket. Jag har råkat ut för arbetsgivare som lovat mig guld och gröna skogar och sedan har de bara dragit bort mattan under fötterna på mig.



Ogillar sånt. =(



Glömde säga att din kisse var så söt på kudden i inlägget om din frustration.



Kram på dig.

2009-01-27 @ 10:17:18
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Norpan

Elin: Thanx, vet vad jag kan göra, men efter samtal vet jag också vad det kommer att innebära för min del.



Mallis: Nej, inte jag heller när man skrivit kontrakt och allt. Det var så nedrigt gjort! Är verkligen jättebesviken och ledsen! Precis som du säger, mattan drogs bort under mina fötter o in i en rävsax. Fy fan! Säger jag.

Tack! Kram

2009-01-27 @ 10:23:53
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback