Andra dagen hemma...

Ett litet inlägg från sjuklingen. (Bild lånad från flickr.com)
Vad ska jag göra idag då?

- Räkna stegen ut från vardagsrummet och in till köket när jag ska ta en macka?
- Räkna stegen från köket och in till vardagsrummet för att gå och lägga mig på soffan igen eller slå på stort och tom. sätta mig i fåtöljen?
- Se nästa avsnitt av Melrose place, Glamour, Våra bästa år, One tree hill, Hem till gården o annat som kan tänkas gå på tv på en vardag?
- Se en film?
- Läsa en bok?
- Borsta kissen?

Hmmmm alla dessa val! Blir nog lite av varje. Stegräkningen blir nog bara om jag har riktigt tråkigt :) Men först ska jag nog gå och lägga mig och sova ett slag. Har nu varit uppe sen 6.20 för att maila alla jag behövde och uppdatera mig på bloggarna jag läser och FB:a mig lite :)

En kompis lade ut ett roligt klipp på FB. Så för dem som är sugna på semester eller ska ut och parta så kan detta klippet vara bra att se först :)



Hoppas ni får en trevlig dag oavsett om det är på jobbet, skolan, hemmavid eller vad det kan tänkas vara!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men din stackare, är du sjuk? Shit, vad alla är sjuka.. Jag fattar inte att jag har klarat mej så bra, peppar, peppar! Vad är du för sjuk då?



Tur att du fick ha lite kul framför Robert ändå, haha, han är ju så jäkla skön!! :)



Krya på dej!

Kram

Postat av: Norpan

Ida: Tack tack! :) Jag har fått urinvägsinfektion, så roligare kan man ju ha! Brukar sällan vara sjuk annars. För som du säger, det är många som är sjuka nu annars i kräksjuka, influensor och annat! Jag dricker tranbärsjuice och askorbinsyra för glatta livet :)



Ja, Robert är skön! :) Mr Bombastic :) Kram!

2009-01-20 @ 13:28:31
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: Therese

Han är för rolig! Haha, roligt klipp :)

2009-01-24 @ 10:23:04
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback