Ledigheten slut...

Och dags att gå och lägga sig. Ska stiga upp klockan 5 för att börja jobba 7 har jag tänkt. Så är egentligen uppe alldeles för sent! Hur ska det gå....? Måste försöka komma i säng tidigare imorgon! Skönt att det blir kort vecka den här veckan i alla fall. Så kanske överlever. Imorgon har jag besök av en förälder så dagen kommer förhoppningsvis gå hyfsat fort när det händer lite.

Är fortfarande inne i en depperiod, men känns något bättre idag i alla fall. Dags för vår tror jag! Tack för era kommentarer! Det hjälper alltid att ha lite att läsa när man kommer in hit. Kollade på 2 filmer efter den tunga filmen igår. Blev lite lättsamma collegefilmer som jag sett förut, "John Tucker must die" igår och "She´s a man" idag. Lättsmälta och inte ett dugg djupa, men ändå rätt roliga och precis lagom att se när man är på depphumör :) I båda filmerna är det dessutom med riktiga snyggingar, vilket inte gör filmerna sämre.... ;) Dels Channing Tatum som nog är min favorit och sen Jesse Metcalfe (från Desperate housewives) som heller inte är så tokig ;) och så Penn Badgley som är rätt söt också :)

  
Klicka på bilderna för större format! (BIlderna lånade från imdb.com)

Eftermiddagen/kvällen har tillbringats med att tvätta och kolla på "Drömkåken", den gamla godingen med Björn Skifs. Den är rätt kul fortfarande faktiskt. Sådär kan det ju nästan kännas när något ska renoveras och det känns som det bara blir värre och värre och aldrig kommer bli klart. Vårat badrum i stugan tog ju sin tid till exempel. Hände några missöden där också med elektriker och snickare. Nån bröt benet och en fick stroke. Så därav drog det hela ut på tiden, men också för att det elektriska behövdes justeras om ganska så ordentligt. Blir nästan alltid mer saker som behöver fixas än vad som är tänkt från början. Men nu är det ju som tur är klart i alla fall och färdigt att användas i vår förhoppningsvis. För nu känns det inte så inbjudande att vara där i kylan. Vi var mer där förr om vintrarna och åkte slalom och skidor och så.

I natt drömde jag att brorsan ringde och berättade att bebben kommit och att det blivit en kille. Därefter sov jag oroligt och vaknade flera gånger. Men har ännu inte hört nåt idag, så verkar lugnt på den fronten. Men kanske är det ett tecken att det snart är på g? Nä, kanske inte, deras bebbe verkar trivas bra där inne i magen och inte gör sig någon brådska att komma ut. Den tycker väl att det är för kallt och vill hellre ligga där och skvalpa i det varma vattnet.... I och för sig är det faktiskt inte alls lika kallt nu så den borde väl i så fall passa på att komma ut nu då... Jaja, bara att vänta och se. 6 dagar över tiden nu!

Dags för sängen! God natt!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tålamod kära faster tålamod... =) Hoppas du blir mindre depp när du kommer över till rätt sida pölen imorgon. Jag ska vinka när jag är på gatan vid ditt kontor så känns det förhoppningsvis bättre sen! KRAM

Postat av: Norpan

Fredrik: Haha, ja börjar bli lite ivrig! Känns som den aldrig ska komma ut ju ;) Ja, du kan ju alltid testa vinka, vem vet om jag ser. Såg du skulle ta en tur till London. Trevlig resa! Kram

2009-01-07 @ 10:46:10
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hihi vad är det du kan misstänka? ;) Tack vännen. Kram

2009-01-07 @ 13:04:03
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Norpan

Jag och fotbollsspelarn: Kanske nåt som upptar eller kommer uppta en stor del i mitt liv framöver om du ser på mitt senaste inlägg ;) Men bara en gissning... :) Kram på dig

2009-01-07 @ 13:15:15
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hihi, det är ingen bebis (än) :P just nu har det mest handlat om var vi ska bo i framtiden eftersom Js kontrakt med Södra gick ut, men nu är alla förhandlingar klara och vi vet iaf var och det är det som jag inte får säga än. Kram vännen

2009-01-07 @ 13:20:07
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Olessia

vad jobbar du med?

2009-01-07 @ 13:22:49
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Haha, så fort någon är kryptisk i sitt skrivande så tror jag att hon är gravid :P förstår vad du menar. Ja allt har blivit som vi velat så det känns jättebra. Det kommer snart ;) Kraam

2009-01-07 @ 14:00:34
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Agge

Ha en bra dag.:)

2009-01-07 @ 15:11:08
URL: http://agge1.blogg.se/
Postat av: Agge

Svar: Haha, ja, det var det verkligen!:D

2009-01-07 @ 22:02:50
URL: http://agge1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback