Marley and me

Filmen "Marley and me"  börjar bra, sen tyckte jag först den hoppade lite. Jag har lite svårt för att det först är en bebis som helt plötsligt blir 3 år... men trots allt så blir den jättebra! Jag skrattade och grät till filmen.
FIlmen handlar om hunden Marley som påverkar hela familjens liv. Han är rädd för åska, äter allt, dricker ur toaletten, ostyrlig, men är otroligt älskad av sin matte och husse som sedan utökar familjen också. Huvudrollerna spelas av Owen Wilson och Jennifer Aniston. Tycker definitivt den är värd att se! Gav den 4 stjärnor på Facebook av 5.



Igår var jag över till M & K tillsammans med kompisen P. Vi kollade på filmen "Next" med bla. Jessica Biel och Nicolas Cage. Jättebra actionfilm. Så även den kan rekommenderas att se.



Nu är det dags att göra sig iordning och hoppa in i duschen. Ska hem och käka hos mormor klockan 13 och sen förbi vid pappa och hjälpa till att göra ändringar på skolans hemsida där han jobbar. Hoppas ni får en skön
söndag! Imorgon kommer lillsnutten H hem från BB, 3 dagar gammal :)

Kommentarer
Postat av: Lennart

Next verkar vara en film i min smak, kanske jag ska titta på. Så gillar jag Julianne Moore och Nicolas Cage också.

Postat av: Maja

vilken fin header du har ! (=

2009-01-11 @ 15:07:04
URL: http://majawlolob.blogg.se/
Postat av: Norpan

Lennart: Ja det var en spännande och annorlunda film! Gillar också de skådisarna.



Maja: Tack :)

2009-01-11 @ 18:27:02
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback