Internetlös i 2 dar...

Äntligen tillgång till internet igen! Har varit utan i 2 dagar och det känns som man varit på månen ungefär. Men tom. på månen verkar man ju ha mer kontakt med omvärlden än vad jag haft :)

Har varit hemma sjuk idag och bara legat i soffläge och kollat på en massa serier och såpor som gått på tv. Allt från "Melrose place", till "Anne på Grönkulla" och "Våra bästa år" (en riktig skitsåpa egentligen :)) men "Anne på grönkulla" älskade jag när den gick och den är lika bra fortfarande.

För att ta vid där jag slutade sist, så i söndags mådde jag redan då inget vidare så jag tillbringade dagen med att kolla på "Systrarna Brontës collection". Den innefattar "Jane Eyre" (från 1997), "Svindlande höjder", "Systrarna Brontë" och "Systrarna Brontës värld". Hittills gillade jag "Jane Eyre" mest. En riktigt äkta kärlekshistoria i gammaldags stil. Lite Anne på Grönkulla-stuk även om de inte alls påminner om varandra. Det är mer stilen i sig jag menar. "Jane Eyre" kan jag verkligen rekommendera om man gillar den typen av filmer. Här kommer ett klipp från filmen:



Nu är det läggdags! Natti natti! (Bild lånad ifrån flickr.com)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fina filmtips att fördriva mörka vinterkvällar med!

Postat av: Norpan

Daniel: Jepp, det kan behövas för att pigga upp sig lite!

2009-01-20 @ 09:40:33
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback