Å regnet bara öser ner...

Regnet öser ner utanför fönstret och jag har fortfarande inte stigit upp ur sängen ännu. Har legat och kollat på filmen "Definetly maybe". En riktigt bra och söt film! Det är samma skapare som till filmerna "Bridget Jones" och "Love actually" så misstänkte att den skulle vara bra då jag gillar de andra. Så ännu en film att rekommendera.

Jag kan nog inte ha lyckats pricka in sämre semester än jag gjorde i år! Det har ju inte varit många soldagar om man säger så... och nu är det snart bara 1,5 vecka kvar av semestern! Skittrist! O det mest skrattretande är att när jag är hemma i stan då blir det fint väder och när jag åker till stugan regnar det.... Ok, i lördags var det väl rätt okej väder, men då fick jag åka iväg flera vändor för att fixa koppel till kissen. Och behövde jag det med tanke på vädret??? Tveksamt...

I helgen är det irländsk afton igen! Jag är i valet och kvalet om jag ska gå eller ej. Jag både vill och inte vill. Har beslutsångest. Förmodligen kommer det sluta med att jag går ändå om jag känner mig själv rätt. Men kommer nog åka hem imorgon en sväng till stan och vara kvar till fredag eller lördag. Kan ju inte tillbringa semestern med att sitta instängd i stugan för mig själv och kolla på film heller.... Brorsan, Y och lilla H åker till stan imorgon så då kan träffa lilla H. Brorsan och Y ska på bröllop i helgen och jag och mamma skulle då vara barnvakt till lilla H. Men mamma ska vara det själv om det är så att jag ska gå på lördag. Så det ordnar sig. Hon har ju inte varit barnvakt åt honom någon gång ännu och är då det i min lägenhet.

Här kommer ett klipp från "Definetly maybe".



Kommentarer
Postat av: Daniel

Klart du ska åka på irländsk afton å roa dej



Eller så väljer du en annan bra film.



Njuuuut!

Postat av: Ida

Visst är det väl deprimerande......... :(



Men jag håller med Daniel. Åk ut och roa dej! Det skulle jag göra om jag var du :) Man får ta tillvara på tillfällena ;)



Tack för filmtipset :)



Kraaaam

2009-07-21 @ 12:20:56
Postat av: Norpan

Daniel: Ja, jag ska nog på irländska aftonen ändå, det lutar åt det :) Ikväll blir det film igen. Finns inte så mycket annat att göra när det regnar och alla är upptagna på sina håll.



Ida: Ja, det blir nog det ändå. Verkar som alla som spelade förra året ska vara med ändå. Som du säger, man ska ta tillvara tillfällena! :)



Kraaaam

2009-07-21 @ 20:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback