Danced like crazy och Vänner för livet...

Hade så jäkla roligt på festen igår!!! Först var jag och grillade hos kompis C och sen gick vi vidare till pubkvällen där ett coverband först spelade och jädrar vad folk det var!!! Sånt ös! Träffade på flera jag känner där borta, som bland annat C´s två gamla klasskompisar D och L. L bor numera i Australien och är hemma på semester i byn. Jag och C med flera stod nog mest på dansgolvet hela kvällen. När inte coverbandet spelade så var det en DJ som spelar kanonbra musik! Allt från t.ex. gammalt 80-tal till nytt. En favorit för kvällen var förstås "Summer of 69" med min favorit Bryan Adams! Jag som älskar att dansa for omkring som en tätting på dansgolvet! Och vid nåt tillfälle när jag var på väg av dansgolvet tog D tag i mig och skulle bugga. Han var riktigt duktig på att föra. Annars brukar det vara en annan som får föra tycker jag ;)

Men guuuuud så seg jag var idag då! Kändes som man blivit överkörd av en lastbil ungefär. Ändå var jag inte bakis så jag mådde dåligt eller så. Men så sliten och trött! Sov två timmar mitt på dagen också sen innan jag skulle upp till C´s bror för att få hjälp med att byta bromsar. Sen har jag slöat hela dagen lång och på kvällen har jag kollat på filmen "Vänner för livet" (Reign on me) med bla. Adam Sandler. Se den!!!! Den får 5 av 5 möjliga av mig! En riktig kanonfilm och Adam Sandler spelar sin roll så himla bra! En mer allvarsam roll. Jag grinade som sjutton på slutet. Men det är ni väl vana vid det här laget ;) Här kommer ett klipp från filmen:



Kommentarer
Postat av: mallis in real life

Jag tycker det är skitkul å dansa, fast jag gillar mest att skojdansa, typ löjla mig och sånt. Har lite svårt att ta dansen på allvar. =)



Själv blir jag hur dålig som helst när jag tagit mig ett par glas. Kan vara åldern tror jag för det blir bara värre med åren. suck



Ha en fortsatt trevlig semester. Kram

Postat av: Norpan

Mallis: :) Ja, dansa får man ju göra som man vill, huvudsaken man rör sig och har skoj! :)) Jag har ju gått och dansat både det ena och det andra så tar den nog mer på allvar, men kan löjla mig ibland också :) Och hur bra dansen blir när man är lite på lyset det är ju också en annan femma! :) Fast man tycker nog själv man dansar jäkligt bra!! hihihihi



Inget kul att bli dålig av ett par glas. Det har jag klarat mig ifrån sen förra sommaren, men huvudvärk och inte så sugen på frukost, det har allt hänt ;) O om inte annat är man otroooooligt seg! Så visst är det nog åldern!



Ha en fortsatt trevlig semester du å! Kram

2009-07-20 @ 18:34:40
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va bra att du hade kul!!!!!!



Åhh Adam Sandler!! Han e ju bra i varenda film ;)



Ha en jätte bra dag. KRAMAR

2009-07-21 @ 10:14:41
URL: http://gudis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback