Hemma några dar...

Hemma igen! Men åker tillbaka på fredag fm igen då jag ska åka upp själv. Känns lite konstigt att vara hemma. Det är som om jag varit borta jättejättelänge! Igår blev det bara att jag slängde in grejorna och sen åkte jag iväg hem till M & K för grillkväll! Det var jättemysigt! Vi spelade boule och sen Wii. Det blev rockring, bowling, tennis, lingång, boxning och baseball bla. Också nåt man skulle kunna bli beroende av definitivt! Det är ju så kul! :) Känner av ena armen idag också, förmodligen av tennisen. Man får ju ta i för att få till hårda slag ju!

Har bokat tvättid idag till em. Tur det fanns nån, för vill ju hinna tvätta lite saker innan jag åker upp igen. Ibland önskade man att man hade en tvättmaskin i stugan. Men får väl bli nån gång när man borrat en egen brunn. Man får ju ändå vara glad att stugan är vinterbonad, har dusch och vattentoalett inne i huset! Från början hade vi mulltoa!

Blir första gången jag åker upp till stugan helt själv och sover där. Få se om jag törs sova själv ;)

Kommentarer
Postat av: Gissan

Blir så trött på kommentarsfunktionen och uppkopplingen...

Skriver kommentar och så när jag trycker "skicka" så är jag utslängd.. :(

Skrev iaf att du kan ju ringa Mr Gittfiddle som sällskap i stugan.. ;)



Ha en fortsatt bra semester.

Kram på dig

Gissan

Postat av: Norpan

Gissan: Samma här, försökte kommentera på din sida, men det försvann och blev det nåt fel! Ska försöka igen...



Hahah, ja kanske det, bara det att Mr Gittfiddle är lite upptagen just nu så inte det lättaste...

2009-07-16 @ 00:02:30
Postat av: Norpan

Gissan forts: Råkade trycka till lite snabbt och hann inte att skriva det sista. Skulle skriva ha en fortsatt trevlig semester/ledighet du med!! Kram kram

2009-07-16 @ 00:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback