Ibland gör man korkade saker!!! Men idag är det sol!!!

Skulle få filmsällskap igår kväll av C, men så blev det inte. Senare fick jag ett sms om att vara kvar och sova hos bror istället. Trist! Film är mycket trevligare i sällskap än att se själv. Men film blev det ändå. Såg "Save the last dance 2" och jäklar vad danssugen jag blir!!! Saknar dansen så ibland! Och denna var det ju en hel del street dance i!

Idag åker jag hem till stan i alla fall för att träffa lilla sötis H och umgås lite med min bror och svägerska. Sen åker jag tillbaka på fredag eller lördag för att gå på irländska aftonen! För vill nog inte riktigt missa den! Det var så jäkla skoj förra året! Fullt ös och alla glada! Och lika mycket ös lär det nog bli i år. Men den här gången ska jag cykla!!! Gjorde ju en helt idiotisk grej i lördags natt, eller morgon kanske man ska säga. Jag körde hem!!!! Iofs hade väl den mesta alkoholen gått ur kroppen och jag var mest trött, men det är absolut ingen ursäkt alls! Jag som brukar förespråka att man ALDRIG under några omständigheter ska köra med alkohol i kroppen och så gör jag det själv. Fy attans vad lågt av mig! Ska jag ALDRIG göra om jag lovar!!!! Fick väl nåt knäpp för jag var på landet. Skulle ju aldrig gjort det hemma. Körde väl i typ 20 km/h hem i ösregn! Men som sagt! Ångrar det djupt! Och ska aldrig göra om det!

Nu ska jag ut och klippa gräset! Har suttit i solen hela förmiddagen och eftermiddagen hittills! Så skönt! Bara det att grannkatten är här själv utan sina ägare som åkt hem. Så dåligt! Och den gillar att vara på vår tomt, vilket inte är sådär jättekul när min kisse är ute i koppel. Imorse så jag hur min kisse blev spänd som en fiolsträng och spejade åt sidan. Vände mig helt om och fick se den svarta katten komma gåendes på våran terass. Jag fick upp min i famnen fort som sjutton och väste iväg den andra. Så nu är Norpan värsta FBI-agenten och spejar åt alla håll med ena ögat öppet hela tiden så fort jag är ute med kisse. Inte någon lugn och ro alls.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ajajbaja vännen. Inga fler gånger nu!!

Postat av: Norpan

Daniel: Jag lovar på heder och samvete!

2009-07-24 @ 00:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback