Landet i sikte...


2 dagar kvar till semester
och börjar känna mig stressad. Inte över att jag inte ska hinna med det jag behöver på arbetet men däremot hinna packa, städa lite hemma och hinna inhandla lite saker innan jag på fredag helst eftermiddag ska åka upp till stugan. På fredagskvällen ska jag iväg och gratulera fröken C som fyllde den 30 juni. Sen får vi se om jag träffar på Mr Gittfiddle nåt senare också... om han är i krokarna... Eller Åkroken kanske man ska säga, som det heter just där ;)

Intervjun igår gick bra. En rätt kort intervju får jag säga, ca en halvtimme. Är ju van vid uppåt en 2 timmar på de intervjuer jag varit på. Alla som sökt var tydligen mycket kvalificerade så har väl inga särskilda förhoppningar. Bäst så. Har hittat ännu ett jobb  jag ska söka, som skulle passa mig perfekt och som är i hemmastan och som jag ska söka idag. Det är ett jobb där man jobbar mot personer med Asperger som coach. LSS och funktionshinderkunskaper var meriterande. Så vore ju rätt klockrent :)

Men nu ser jag fram emot min semester och komma till landet ett tag :)

Kommentarer
Postat av: Gissan

Det blir alltid så när semestern är på gång...man stressar med det sista. Jag har t.om jobbat över sista dan innan semestern ibland.. Men man gör det ju för o få lugn och ro under sin semester.

Stressa inte för mycket bara...

Kram på dig

Gissan

Postat av: Daniel

Nu ska du njuta av semestern, sola å gosa sött!

2009-07-02 @ 11:50:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Dandarache

Skönt att få vara ledig från jobbet! Jag har tre veckor kvar till mina två veckors semester och jag tänker inte tänka programmering när jag blir ledig.



Ha en skön semester!

2009-07-02 @ 14:28:28
URL: http://dandarache.blogspot.com
Postat av: Norpan

Gissan: Precis! Det blev övertid för mig också idag! Men jag hoppas att jag ska kunna sluta vid lunch imorgon. Men är väl tveksamt med tanke på att tidsschemat sprack idag pga. ett ärende.



Daniel: Ja, jag hoppas det ska bli lite av varje :)) Njuta ska jag definitivt göra! Det behövs efter den här dagen! Hoppas du får en bra semester också när det är dags!



Dandarache: Ja, nu ser jag verkligen fram emot det! Skulle aldrig överlevt en dag till känns det som :) Nej, håll dig ifrån programmeringen du när du är på semester. Den finns kvar när du kommer tillbaka igen! Ha en skön semester du med!

2009-07-02 @ 18:35:35
Postat av: Ida

Oj, vad jag har missat mycket här. Jag är så dålig på att uppdatera mej på bloggar just nu, har som ingen ork riktigt..



Men vad du söker jobb hela tiden. Nån gång kommer det ju dyka upp nåt bra som DU får :) Bara att fortsätta som du gör, det är bra!!



Hoppas du får det underbart på landet, hihi.. ;)



Kram!

2009-07-02 @ 22:59:39
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback