Njuter i solen...

Sitter i en solstol på terassen i stugan och njuter till lite somrig Velvet-musik :)) Härligt!! Även kisse ligger i en egen stol och njuter i solen. Fick åka iväg två vändor idag för att få tag på ett nytt koppel med sele åt henne som passade. Jag åkte ju naturligtvis ifrån hennes när jag skulle hit. Typiskt! Och hon kunde ju inte behöva vara inne hela veckan!! Så nu är hon så nöjd så! Har nyss käkat sallad med solrosfrön, avokado, fetaost, tomat, haricovert, majs, stora vita bönor och röd quinoa. Kan rekommenderas! Så himla gott och nyttigt! Precis lagom så här på dagen. Ska iväg om nån timme på mat och lite förfest innan vi ska vidare upp till lokalen igen där det är pubkväll, ett coverband som ska spela och sen lite senare DJ. Hoppas vädret håller i sig! Skulle mulna på till kvällen, men ska inte bli regn så jag hoppas det stämmer!!!

Igår hade jag min kompis som bor här året om och hennes pojkvän hit på lite mat! Satt ute hela kvällen! Tänk vad härligt det är när det är sol och varmt på sommaren! Då har man inte ett dugg behov av att åka utomlands!



Ha en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback