Sista dagen i stan...

Igår kväll åkte jag ner på stan och träffade två goa vänner för att käka och ta nåt glas cider. Men just när det var dags att åka kom värsta ovädret, med blåst och värsta regnet så var ju bara att ta bilen ner istället så fick bli mat utan cider. Men det gick ju bra det med! Vi kunde sitta ute i alla fall för det slutade regna som tur var :) Mina jeans hade jag haft turen att tvätta så de var blöta fortfarande så fick bli tights, vilket var perfekt i regnet ;) Men somrig var jag i alla fall :) Hade faktiskt några jeans till, men man har ju sina favoriter.

Idag ska jag packa, tvätta bilen (som inte blev av igår), tanka, städa undan lite och sen ta en biltur till Bålsta för att hälsa på F, en gammal arbetskompis från när jag jobbade på internetbyrå.  Ska bli skoj att träffa honom!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej tjejen! Hur har du det?

Njuter av den svenska sommaren? ;)



Hoppas du får trevligt idag och en jätte mysig helg! Många kramar från köping

Postat av: Norpan

Sandra: Halloj! Jo, tack bara fint. Skönt med semester!! Tur solen kom fram igen!!! :)



Tack tack och detsamma till dig! Många kramar tillbaka

2009-07-17 @ 11:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback