Upp till stugan igen...

Iväg och handla och sen drar jag upp till landet igen på egen hand med kissen!  Ikväll kommer några vänner över på mat hos mig och imorgon ska jag på förfest hemma hos min kompis C och sen ska vi vidare på fest uppe i byn vid lokalen igen där det är pub med ett coverband och sen är det DJ. Så det är lite som händer i helgen!

Skönt att det är lite finare väder nu i alla fall! Känns skönt att det blev lite sol på semestern ändå! Tänk det har nästan gått 2 veckor redan, 2 veckor kvar bara av semestern!!! Hjälp vad snabbt det går! Har inte ett minsta dugg lust att börja jobba igen. Har hittat ett nytt jobb jag ska försöka hinna söka idag innan jag åker upp till landet. Eller så kan jag ju göra det faktiskt där uppe också eftersom jag tar med datorn.

Nu blir jag själv några dagar tills brorsan, Y och lilla H kommer upp ev på onsdag! Men förhoppningsvis kommer en kompis till mig upp med sin lilla dotter nån dag för att hälsa på.

Kommentarer
Postat av: Lennart

Mina fyra veckor tog slut i dag. På måndag är jag tvungen att kila iväg till jobbet igen. Misstänker att det är många borta så det blir nog ganska tyst där.

2009-07-17 @ 19:30:44
Postat av: Norpan

Lennart: Det var länge sen! :) Vad tråkigt att du har slut på semestern! Ännu mer tungt att börja jobba om det inte är så många på kontoret! Du får starta lite lugnt :) Hoppas du haft en bra semester i alla fall!

2009-07-18 @ 00:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback