Shoppoholic och Stenskottens drottning det är jag det...

I´ve gone mad! Idag blev det ännu ett långt linne i samma blå som min tunika som jag köpte i lördags och ett par vita kortare tights. I can´t stop! Shoppoholic i allra högsta grad! Nä, nu får det vara nog! Ska hålla mig borta ifrån allt vad affärer heter. Nu behöver man ju lite pengar till semestern också! :) Ska ju snart dra till landet! :)

4 dagar kvar att jobba! Idag åkte jag och min kollega hem till en tredje kollega och hade eftermiddagsfikan hemma i hennes trädgård istället i skuggan! Mysigt var det! Jordgubbar i stora lass och hemmagjord flädersaft! Mmmmm, det är sommar det!


 
Beställt tid för bilen för byte av frambromsar. Fick tid om först två veckor. Typiskt! Bara att hoppas att bromsarna klarar sig lite till... Sa jag att jag lyckades få ännu ett stenskott härom dagen igen? Jag måste vara stenskottens drottning! O alla får jag i kanten av rutan så den spricker. Så nu har jag ännu en spricka från andra hållet. Måste nästan ta en bild så ni får se. Får väl hoppas att jag inte möter någon Herr Älg eller får nån Fröken Rovfågel mitt i rutan eller nåt .Känns som den skulle gå i tusen bitar på direkten!

Gårdagen tillbringades på stranden i en extremt avslappnande stil efter intag av medtagen hemmagjord grekisk sallad med kräftor i! Skönt att få ligga och bättre på solbrännan lite! Dock blev det inget bad för var så dyig botten där vi var, vilket drogs upp till ytan så kändes inte så inbjudande. Men var i med fötterna i alla fall. Ska bada o njuta ordentligt när jag kommer upp till landet istället!

Har förresten träningsvärk i benen sen jag var barnvakt! Brukar man få det??? ;)


Kommentarer
Postat av: mallis in real life

Fick du träningsvärk efter barnvakteriet. Hmmm. Satt du mycket på golvet med benen under dig kanske. Annars är det väl vanligt med träningsvärk i armarna, i alla fall i ena.



Ha en riktigt härlig dag.



Kram

Postat av: Norpan

Mallis: Nej, det blev mycket benböj med honom på armen så antar att med hans 7 kg och böj ända ner till golvet och upp igen ett antal gånger kan vara boven... Armarna är det lugnt med. Men man kan ju tycka att benen skulle vara rätt vältränade ändå, men kom väl åt muskler som inte används på annat sätt då tydligen...



Tack och ha en riktigt härlig dag du med!

Kram

2009-06-30 @ 10:11:59
Postat av: Daniel

Mycket att bra att fartdåren får nya bromar! ;)

2009-06-30 @ 13:47:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Daniel: Jajemän :)) Kan vara bra att kunna bromsa efter man gasat på! Hihi

2009-06-30 @ 21:20:09
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback