Studentfirande!

Ledig dag idag, yippie! :) Ska på studentfirande för kusin vitamin :) Tänk att han redan tar studenten! Helt otroligt vad tiden går snabbt! Hur många år sen var det jag själv tog studenten? Nej, jag låter nog bli att räkna ;)

Lite trist att det inte är soligt väder idag bara! Ändå hade jag beställt fint väder och en sisådär 25 grader varmt. Idag är det 11 grader och mulet, så inte ett rätt blev det! :( BARA nu regnet håller sig borta!

På eftermiddagen blir det öppet hus så då får Norpan äta och dricka lite gott (hoppas hon) :) Stackars lille H får vara utan studentfirande idag. Han är vrålförkyld lilla kraken och 39 graders feber, stackarn! Faster saknar honom så för han har varit i Uppsala hela veckan och är kvar där för han är förkyld.

Igår blev det ingen omgång med spikmattan, jag kände mig lite hängig och frusen och tänkte att sätta igång kroppen då i full gång slutar det väl med att jag också blir förkyld eller nåt. Så jag lät bli. Får köra ikväll istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback