Uttråkad? Jaaaa!!!! :)

Tänk vad mycket skoj man kan göra med bilder och lite effekter nuförtiden! :) När man är hemma och har tråkigt måste man ju hitta alla möjliga sätt att roa sig själv på ;) Så här är några varianter som jag testat:













Ser ni nu hur tråkigt jag har??? ;) Imorgon är det dags att gå och jobba. Det verkar som om febern börjat ge med sig nu så jag käkar alvedon för glatta livet för att hålla den nere. Bara att hålla tummarna att den inte går upp igen ikväll! Namncermonin var boven och en viss person som var där trots att denne var sjuk. Det är nämnligen inte jag bara som blev sjuk utan nästintill alla som var på namncermonin!!! Helt otroligt! Visste ni förresten att en enda person kan smitta ca 100 personer samtidigt som det vill sig illa?

Kollade på en till film igår som jag inte tänker skriva nån recension om. Filmen heter "Magnolia" (från 1999) som jag blev rekommenderad att se. Den var helt okej, men lite deprimerande måste jag säga! Ingen må-bra-film! Har fått ännu en film rekommderad så ska väl se den också och hoppas att den är lite roligare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå kalaspinglan visslar... ;)

Så pass så man modellar på Vogue åxå..på första sidan...!!! ;)



Att ha tråkigt är ett tecken på att man börjar bli frisk. Gött det!



Denna snön som kom verkar vilja ligga kvar kräks... :(((

Blåser småspik gör det åxå... Blä...



Ha en go kväll o en go arbetsdag imon.

Kram till puddingen från Gissan ;)

2009-03-24 @ 18:12:42
Postat av: Norpan

Hahaha, vad du är rolig!!! :)) Visst sörru, de ringde RallyNorpan under helgen när jag var sjuk och frågade om jag ville vara med på förstasidan på Vogue och jag sa "Sure babe" ;) Ja, kanske är det ett tecken på att jag håller på och börjar bli frisk! Hoppas det!



Här ligger det ingen snö på marken, men några snöhögar. Det är allt! Och fler snöflingor hoppas jag håller sig borta för sin egen skull! Nu får det vara nog! Eller hur du! :) Ni hade ju en hel del såg jag på bilden! Kram kram

Postat av: Pjoltas

Krya sig!

2009-03-24 @ 21:36:37
URL: http://pjoltas.blogg.se/
Postat av: Norpan

Pjoltas: Tack tack! :)

2009-03-24 @ 22:00:41
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: Daniel

Världens goaste å snällaste KÄNDIS! Vilken primadonna! ;)



Må hon krya på sej!

2009-03-25 @ 12:33:59
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Daniel: Haha, du är väl för go! Skönt att ha dig tillbaka igen lilla fnittertippan!! Började bli lite orolig o trodde nästan du fnittrat bort dig... ;)

2009-03-25 @ 16:20:27
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: Dandarache

Coolt, det märks att du lekt en del med Photoshop ;-)

2009-03-30 @ 16:12:23
URL: http://dandarache.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback