Var är del 2? :)

Ja, som ni kan se har inte del 2 av Rigaresan hunnits med att lägga in ännu tyvärr. Igår kom jag hem kl 19 från jobbet och sen var det städning som gällde och så fastnade jag en stund på FB förstås. Sen blev det för sent att lägga in den andra delen. Jag brukar ju vara duktig på att uppdatera, men har kommit ur mig efter Rigaresan tror jag. Är nog för pappa stressade runt med oss med späckat schema (lärare är han...behöver jag säga mer..? ;)) som jag nu blivit lite tvärtom, TA DET LUGNT-stilen ;) En sak i taget, lugn o fin :) Vi hann ju inte mer än stiga ur taxin vid Nationaloperan så började det.

Ikväll får jag besök av tjejgänget som kommer och invaderar lägenheten :) Tyvärr kunde inte alla komma, men ska bli skoj! Vi ska köpa lite mat och sen sitta och snacka och förmodligen kolla på Let´s dance tillsammans. Så blir skoj!

Nu är det dags att ta tag i dagens arbete. Ska göra klart ett beslut innan 9.30 så det hinner med posten och sen har vi LSS-möte och på eftermiddagen har jag nätverksmöte med Soc, gruppledaren från ett av våra korttidsboenden , personal från skola och fritids samt verkställande av våra beslut. Kommer nog ta ett tag kan jag tro :)

Här kommer 2 roliga klipp! :)



 
Rigaresan del 2 hoppas jag hinner komma upp imorgon :) Ha en trevlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Härligt - nu ska du njuta av en trevlig tjejkväll med Lets Dance. Kom ihåg att avnjuta nåt gott i mat å drickväg!

Postat av: Norpan

Daniel: Tack, det ska jag :) Och absolut att det blir nåt gott både i mat och drickväg! Det är ju fredag! ;)

2009-03-06 @ 10:36:57
Postat av: Gissan

Så mysigt med tjejkväll till Let's Dance!

O som redan sagt, ät o drick gott, det är ju fredag! ;)

Ha en skön helg!

Kram Gissan

2009-03-06 @ 19:08:25
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Ida

Hoppas du har en alldeles, alldeles underbar kväll med brudarna!! :)

Kram!

2009-03-06 @ 21:38:12
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se/
Postat av: Gissan

Jag kollade klippen nu...

Hahahaha... Hunden hade jag inte sett innan. Vilket uppvaknande!

Ha en go lördag.

Kram Gissan

2009-03-07 @ 16:02:46
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Norpan

Gissan: De blev både god mat och gott att dricka och sen trevligt sällskap på det, då kan det inte bli bättre :) Hoppas du hade en trevlig kväll också!



Ja, vilket abrupt uppvaknaden stackarn! Trodde nog han var jagad! Kram



Ida: Det blev en riktigt kalasig kväll :) Allid mysigt med tjejkvällar och lite tjejsnack! :) Hoppas att du med haft en mysig fredag och lördag! Kram

2009-03-07 @ 22:23:08
URL: http://lillanorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback