Kanonhelg med trevligt sällskap och E-type!...

Sitter i soffan och njuter! O snart kommer jag ligga ner i soffan under fleecefilt och käka smågodis :) Så skönt att bara slappa och mysa på söndagskvällen! Är lite trött efter helgen :) I fredags fick jag besök av vännen M som annars bor i byn där vi har våran stuga. Hon sov hos mig till på lördag då hon skulle på massagekurs här i stan. Så vi firande in fredagen med Bacardi breezer och en cider. Blev lugnt eftersom jag skulle ha mitt efterlängtade tjejpartaj på lördagen. När jag skulle haft var jag ju sjuk så jag fick ställa in. Vi hade jättetrevligt och käkade varma mackor och satt och snackade!

På lördagskvällen hade jag tjejparty! 6 tjejer blev vi, varav 4 som gick vidare ut för att kolla in E-type som var i stan :) Jättelyckad kväll! Satt och babblade hemma hos mig tills klockan var strax efter 23 när vi fick skjuts ner till stan där vi träffade ytterligare ett gäng kompisar, varav några av dem som jag inte träffat på flera år. E-type var kanonbra! Publiken både dansade och sjöng med till låtarna! Så det var fullt ös! DJ:en spelade sen också jäkligt bra musik att dansa till efter så jag dansade och sjöng resten av natten tills det stängde! Jag var alldeles hes när jag kom ut igen :) Så med andra ord var det en lyckad kväll med trevligt sällskap! Så det får vi göra om! :)


Kommentarer
Postat av: Veronica svarar

Hej! hur var festen? :D hoppas ni hade kul!

Postat av: Astriid

Härligt med a girls nights out!! Kan sällan bli mindre än riktigt skoj, hihi :D Puss!

2009-11-09 @ 19:55:37
Postat av: Norpan

Veronica: Festen var jättelyckad!! :) O vi hade skoj ute också! Så det lär bli en omgång snart igen :)

2009-11-09 @ 21:35:49
URL: http://lillanorpan.blogg.se/
Postat av: Norpan

Astrid: Precis! O det kan man behöva lite då och då :)) Puss!

2009-11-09 @ 21:37:32
Postat av: Daniel

ååå e-type min idol när jag 11 år.



Cool kille! :)

2009-11-10 @ 10:27:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Daniel: Där ser man :) Dansade loss tills hans låtar på discon för ett antal år sen! :) Han håller än!

2009-11-10 @ 23:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback