Fredag den 13, men helgen är här....

Tänka sig att det är fredagen den 13 idag och jag har inte ens vare sig lagt märke till det eller tänkt på det! Så måste varit en rätt vanlig dag för mig idag med andra ord. Konstigt att jag inte tänkt på det med tanke på att jag i mitt jobb skriver dagens datum rätt ofta. Satt här i godan ro och tittade på Idol när det nämndes där. TUR jag inte tänkte på det under dagen...särskilt inte med tanke på att jag faktiskt hade lönesamtal med chefen på eftermiddagen... Inte den bästa dagen att lägga sånt på med lite eftertanke. Men det kändes riktigt bra! Kanske just därför jag inte alls tänkt på att det var fredag den 13...

Ikväll har jag ägnat mig åt att tvätta (inga missfärgade plagg eller krympta kläder än så länge...), fortsatt kolla på "Kalla fötter" och sen Idol och nyss tog jag mig ett glas vin och ska sen titta på fortsättningen av Idol :) Man måste ju fira in fredagen! Idag mår jag lite bättre igen och bara lite känning av halsen så imorgon hoppas jag att jag inte känner något alls, när lilla brorsonen ska komma! Hoppas ni får en trevlig helg! Kram på er och skål! Hoppas inga småbarn läser bloggen så jag får bastning för att jag leder in några i alkoholen värld ;)
 



Kommentarer
Postat av: Veronica svarar

haha min mans mössa råkade hänga med in i tumlaren av misstag och nu är den babystorlek :)

Näe men problemet är att Pandemrix bara håller i 24 timmar, därför kan de inte beställa hem mer än lite åt gången

Postat av: Norpan

Veronica: Oj, då vilken otur :) Inte lätt att få på sig den mössan nu då kan jag tro ;)



Aha, på det viset. Trodde bara det blev förstört när det var färdigblandat. Det var jag har hört. Men det kanske inte håller så lång tid annars heller då...

2009-11-14 @ 10:48:52
Postat av: Astriid

Låter som en mycket bra fredag må jag säga :) Tror inte man ska lägga ner så mycket energi på att det är den 13.. Verkar ju ha gått bra för dom flesta ;D



Ha en mysig lördag med lilla H :)



Kram

2009-11-14 @ 12:02:38
URL: http://nevernoregrets.blogspot.com
Postat av: Norpan

Astrid: Nä, det är nog bara en gång på mina år som jag haft otur just den dagen tror jag. Kan nog nästan framkalla otur om man tänker på det snarare :) Tack, det ska jag nog allt ha :) Lilla H är alltid mysigt att träffa! O ha en kanonlördag du å vad du än ska göra! Kram!

2009-11-14 @ 12:42:44
Postat av: Monkey

hihi ja det var skönt :)

aha hur har du mått efter vaccineringen ochså?

kram!!

2009-11-14 @ 15:20:09
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: Norpan

Monkey: Jag hade ont i armen efteråt och kunde inte sova på den sidan, sen fick jag värk i kroppen dagen efter och feber, men inget man inte stod ut med :) Jag hade varit sjuk i fyra veckor innan så inte så konstigt att jag fick feber efter sprutan. De allra flesta verkar bara få ont i armen och det släpper efter 2-3 dagar. Kram o ha en skön kväll

2009-11-14 @ 16:32:41
Postat av: Gissan

Hoppas du har en bra lördagen den 14:e åxå ;)

Tillsammans med din lille brorsson åxå...

Skål på dig... (fyllo.... ;) SKOJA BARA..!!!

Hahaha

Kram Gissan

2009-11-14 @ 19:48:10
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Monkey

ajdå. i vilken arm fick du vaccinet i?

2009-11-15 @ 15:44:36
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: Daniel

Du fick väl inte lönesänkning?

2009-11-15 @ 19:29:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Gissan: Jorå, det blev en lika bra lördag :) O hade det mysigt med brorsonen på besök :)



Monkey: Fick sprutan i den högra armen. Få se om det blir samma imorgon eller om jag får i vänster...



Daniel: Hahaha, nä det hoppas jag verkligen inte! Har inte fått reda på lönen ännu. Blir väl innan jul...

2009-11-15 @ 22:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback