Norpan med paraplydrink på stranden? Jajemän!

Denna dagen var helt okej ända fram till eftermiddagen då jag fick ett samtal gällande ett barnärende där jag tyckte det blivit en bra lösning genom samarbete om hur vi ska gå vidare med det och vad händer, jo en allvarlig incident har inträffat som omkullkastar allt för tillfället! Ojoj, få se hur det blir att gå vidare nu. Det har förföljt mig resten av dagen. Satt och pratade med en kollega om det ett tag innan fikat. Det behövs ibland!

Som jag skrev på Facebook idag:
"Körde hem i REGN! Regn, regn och åter regn! Jag ser mig liggandes på stranden vid havet iii....Maldiverna med en paraplydrink i hand! Ja! Det tycker jag känns mer rätt faktiskt! :)"
Nån som vill följa med? :) November är en riktigt tung månad!
Men imorgon ska jag på kurs i Stockholm hela dagen och det blir en bra avkoppling känner jag! Och sen får jag ta tag i det igen på fredag. Nu är det dags för sängen!

Kommentarer
Postat av: Veronica svarar

chili och choklad?? den måste jag prova! låter spännande! :)

näe inte ett lätt ämne. men tycker det är så jobbigt med folk som luktar gammal odör

Postat av: mallis in real life

November är en riktig skitmånad med noll soltimmar, so far. Men det är redan den 19 idag och snart är det advent.



Jag ser faktiskt mig själv liggandes på beachen, dock inte drickandes just paraplydrinkar men nåt annat gott. Snart, snart....'



Kram på dig

2009-11-19 @ 09:31:24
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Gissan

Du kan räkna med mig...!!!

Tvekar inte en sek.

Maldiverna here we come ;)

Kram Gissan

2009-11-19 @ 17:02:40
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Veronica

jag hänger på! hur är det idag?

2009-11-20 @ 10:30:28
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Norpan

Veronica: Chilichokladen är jättegod!

Har själv svårt för lukter, så pass att jag skulle kunna spy om det vill sig illa. Så förstår att det inte var speciellt trevligt! Och stackars resenärer!



Maldiverna i nov är nog inte dumt :) Tack, det är bra idag. Lite trött dock, som man är på fredagarna. Och tröttare lär jag väl bli när jag ska på massage på em... Hur är det själv? Ha en skön helg!



Mallis: Ja, november är verkligen skit! Igen sol idag heller!!! Längtar verkligen till sol o bad! Det finns ju alkoholfria paraplydrinkar annars ;)

Kram och trevlig helg!



Gissan: Då drar vi då! :) Kram och ha en skön helg!

2009-11-20 @ 11:08:02
Postat av: Daniel

Gissa om jag vill me!



Du å jag fnittra med drink i handen! Å titta på killarna i shorts!

2009-11-20 @ 12:08:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Daniel: Packa väskan så drar vi :)

2009-11-20 @ 21:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback