Träningsfreaket tillbaka igår och hippie idag :)

Hippiefest på jobbet ikväll! Riktigt trevligt och lyckat! Vi fick gå tipspromenad och gissa vem av medarbetarna som var på bilden. Var bilder från ens barndom eller ungdom som vi fått skicka in i förväg. Sen blev det mat, chili con carne, sallad och bröd samt tidsenlig dryck som vi fick ta med oss själva. Jag tyckte jag festat tillräckligt i helgen så för mig blev det ett alkoholfritt alternativ med tanke på att jag ville komma hem till hemstan sen också med bilen :) Så det bidde Pommac! Det fanns redan 1919 faktiskt! Till efterrätt blev det ost och kex. Avslutade med Singstar i konferensrummet :) Riktigt skoj! Fick köra loss till låten Eloise med Arvingarna! :) Lyckades få betyget Leadsinger! :) Inte så pjåkigt... Så här roligt kan man ha som hippie ;)



Igår var jag ute på första springturen sen jag blev sjuk! Passade på att få ur mig lite aggressioner från ett besök jag haft på eftermiddagen! Träning är mitt sätt att få ur mig saker och det är kanon! Det behövs ibland i mitt jobb kan jag säga. Samtidigt kan jag passa på att säga att vissa föräldrar borde få ta körkort på att få skaffa barn!  Det är skamligt hur vissa beter sig! Springturen gick över förväntan, men gjorde lite ont i lungorna emellanåt så då fick jag gå en liten stund. För en gångs skull hejdade jag mig själv och insåg mitt eget bästa att ta det lugnt. Jag är annars en sån som har lite svårt för det :)


Kommentarer
Postat av: Veronica svarar

skönt att komma igång med träning efter sjukdom :D

Postat av: Norpan

Veronica: Ja, verkligen!!! Jag har längtat efter träningen! :)

2009-11-11 @ 08:28:03
Postat av: Sandra

Oj vilken rolig fest!!! HAHA! Lät som en helkväll och det är alltid kul med teman.



Hoppas du får en bra onsdag!! KRAMAR

2009-11-11 @ 09:43:45
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Daniel

ååh om du ändå kunde fnittra på woodstock 1969!

2009-11-11 @ 10:32:58
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Norpan

Sandra: Ja, vi hade riktigt skoj! :) Kul med personalfest! Det var den första som jag var med på och extra skoj med tema. Folk blir som förbytta :)

Tack och hoppas du får en bra onsdag du med! KRAMAR



Daniel: Hihi, ja det hade varit sköj :) men på den ti´n var jag inte ens född :)

2009-11-11 @ 14:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback