Tröttis-Norpan...

Tröttheten gör sig påmind efter helgens partajande och personalfestande igår. Imorse kände jag mig som 7 svåra år och för att inte tala om eftermiddagen! 15.30 gav jag upp och åkte hem! Kände mig som i en dimma när jag satt och körde hemåt. När jag kom hem däckade jag i sängen och sov två timmar. Kändes som jag var medvetslös näst intill! Så nu efter att jag kollat på Bonde söker fru, Grey´s anatomy, So you think you can dance och vänner samt hunnit diska i pauserna är det dags att sova igen! Och så är det snart dags igen att sätta sig i bilen och åka till jobbet igen. På hösten känns det alltid som att sova, jobba och äta är allt man gör!

På lördag ska jag sooooooooooova! :) Sen natten mellan lördag och söndag lär det inte bli lika mycket sömn för då ska faster Norpan ha lilla H på besök för mamsen och pappsen ska på 30-årsfest. Lilla H är nu 10 månader. När jag har lilla H här så vaknar jag av minsta lilla ljud ifrån honom. Han brukar sova bra, men ljud gör de ju alltid ifrån sig. Sen lär han säkerligen vakna hyfsat tidigt. O jag lär ha fullt upp när han är vaken för lillparveln vill upp och gå hela tiden, bli road och så ska han ju käka och bytas blöja på därimellan :) Men det ska bli mysigt! Alltid lika mysigt att träffa lilla sötnosen!


Kommentarer
Postat av: Veronica svarar

tack! va gulligt! Ja, det är tufft när man inte är lika ung längre att festa. förr orkade man hur mycket som helst. Nu orkar man knappt några timmar :D ska du göra idag?

Postat av: Daniel

Sov nu upp dej och sen ska ni fnittra å leka sen i helg!

2009-11-12 @ 12:26:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback