Jorå så att...

Hemma idag igen! Hade feber igår när jag kom hem från jobbet så blev tant doktorn idag som konstaterade att jag förmodligen har influensa (kunde inte heller utesluta nöff nöff-flunsan). Men det går åt rätt håll. Även om jag fått feber igen så är jag inte så snuvig längre nu är det febern och hosta/astma jag ska bli av med. Har börjat ta cortison för jag fick ett sånt astmaanfall på jobbet igår att jag inte fick nån luft och tårarna bara rann. Det är så himla otäckt att få så! Men peppar peppar så verkar cortisonet göra sitt nu i alla fall och det har blivit bättre.

Jag är nu sjukskriven veckan ut, men hoppas på att jag ska kunna gå till jobbet tidigare än så! Och att jag är pigg och kry till helgen till tjejfesten! Jag har ju sett fram emot det i flera veckor nu! Rida var lite dumt att göra! Men lätt att vara efterklok!

Sov hela förmiddagen idag! Och vilat hela eftermiddagen efter sen jag kom hem från doktorn så nu är jag ju inte så trött fastän jag borde sova! Men först ett litet inlägg i bloggen i alla fall så ni ser att jag lever ;)

På kvällen har jag kollat på alla nya serierna som börjat, Ugly Betty, Desperate housewives och Brothers and sisters, alla samtidigt som jag pratade i telefon. Jäklar vilken simultankapacitet man har då ;) Sista programmet skrev jag en ansökan till ett jobb jag hittat också. Ansökningstiden gick nämnligen ut idag kl 24.00! Så var liiiite bråttom! :) Men vad skönt att det börjat lite att titta på nu i alla fall! Fullt upp att hinna med alla bara :)

Sen måste jag ju lägga in en liten trafikrapport också förstås från gårdagen! Fy sjutton vad arg jag blir på karlar som inte tål att bli omkörda av tjejer! Då var det en äldre bil som inte körde på efter vi kommit upp på motorvägen så jag körde om direkt! Tydligen passade det inte. För precis när det blev enfiligt så pressade han sig förbi och det var sååååå nära att jag lade mig på tutan men skakade på huvudet åt honom istället, vilket han kanske inte såg. Men hoppas!!!! Inte körde han ju nå snabbare än mig ändå sen. Så totalt onödig! Han skulle verkligen bara för att! IQ Badboll säger jag bara!

Nu ska jag ta med mig kissen och gå och sova efter att ha druckit en kopp varmt nyponte också! Mums! :) Sov gött önskar kisse och jag!






Kommentarer
Postat av: Gissan

Hoppas du mår bättre nu.

Och om jag är stolt..? You bet ;)

Kram o nöff nöff från Gissan

Postat av: Norpan

Gissan: Tack, det går åt rätt håll, men fortfarande inte bra.



Förstår att du är stolt! Vem skulle inte vara det! O med all rätt :) Jätteskoj för sonen! Hoppas det fortsätter gå bra för honom och bandet! :)



Kram och nöff nöff tillbaka ;)

2009-10-07 @ 23:44:13
Postat av: Majaou

Skapligt tag du har om Rosie där. ;)

Tänk om hon kunde tala, vad skulle hon säga då.

Den blicken.

Hahaha!

2009-10-08 @ 09:09:33
Postat av: Norpan

Maja: Haha, hon älskar att bli ompysslad och pussad av matte så hon hade nog bara sagt mera mera ;)

2009-10-08 @ 10:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback