Lilla H-besök, mormorbesök och mera film...

Igår åkte jag direkt hem till brorsan, Y och lilla älskligen H! Mamma var på besök där också. Gud så mysigt det var att träffa honom igen :) När jag klev innanför dörren och mamma stod och höll i honom så sken han upp som en liten sol och sträckte ut armarna mot mig! Han blev så glad lite sötnosen och det värmde gott i fasters hjärta vill jag lova! Han är världens goaste lilla sötnos! ♥ ♥ ♥ Han är nu 9 månader! Och gud vad mycket det hänt på bara 2 veckor som jag inte träffat honom. Han går jättebra när han håller i ens händer. Lilla H har också börjat krypa framåt på sitt egna lilla vis :) och det går snabbt vill jag lova! Måste hälsa på snart igen! Faster saknar honom så! 

Det blev också ett besök hos min mormor igår kväll tillsammans med mamma. Vi var kvar och kollade på Idol. Hon har blivit tillfälligt utflyttad ifrån sin lägenhet då den rotrenoveras. Så nu bor hon i en liten barrack som inte kändes så rolig att bo i! Var lite sjukhus/fängelsekänsla över den. Pyttelitet kök, litet badrum och ett litet, litet rum som var vardagsrum/sovrum med bäddsoffa i. Tur det bara är tillfälligt! Men 6 veckor ska hon bo där.

Idol då, ja det var bättre än förra veckan. Jag älskade M.J´s låtar! Bäst igår var Eddie, Erika, Erik, Rabih och möjligtvis Reza. Mariettes framträdande var blä! Anfådd och dåligt, trist framträdande! Calles var okej, men hade valt helt fel låt och detta var inte hans tema alls! Tove, helt ur kurs! Nicklas trist! Camilla helt rätt att hon åkte ut, hon passar bättre med schlager eller dansband!

3 filmer har det blivit idag också! "Flyga drake" som var en hemsk men bra film, "The management" med Jennifer Aniston som var uppriktigt sagt trist och inte sevärd, "Ghosts of girlfriends past" med Jennifer Garner och Matthew McConaughey som var en lite smågullig och sevärd romantisk komedi. Smakprov kommer här nedan p de två som är sevärda.

Nu är det dags för sängen och läsa lite innan sussingdags :) Imörrn blir det byte till dubbdäck!






Kommentarer
Postat av: Sandra

hej tjejen! Låter som en mysig familjehelg ;)



Jag har läst "Flyga Drake" och gjort ett arbete om den. Fy så hemsk den var men jätte bra tycker jag!!



Ha en bra måndag!! KRAMAR

Postat av: Sandra

hej tjejen! Låter som en mysig familjehelg ;)



Jag har läst "Flyga Drake" och gjort ett arbete om den. Fy så hemsk den var men jätte bra tycker jag!!



Ha en bra måndag!! KRAMAR

2009-10-19 @ 11:38:52
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Norpan

Sandra: Blev bara familjehelg på fredagen, men det var mysigt! :) Jag har också boken, men har inte läst den ännu utan bara sett filmen. Kan tänka mig att boken är väldigt bra också. Visst är den hemsk men himla bra. Ha en bra tisdag :) KRAMAR

2009-10-19 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback