Norpan = filmfreak, bokmal och teveoman

Här händer det inte mycket! Blir väldigt uppdaterad på filmfronten i alla fall ;) Har sett ett antal filmer och börjat läsa en ny deckare. Valde Liza Marklund den här gången. Filmerna jag sett är Wallanders "Prästen", "Tjuven" och "Cellisten". Alltid lika spännande, men "Cellisten" var bäst. Har också kollat på "Allt för min syster" med bla. Cameron Diaz, Jason Patric och Alec Baldwin. En tårdrypande historia där det helt klart behövs en pappersrulle tillhands. Jag har även läst boken för några år sedan som filmen är baserad på. Både filmen och boken är jättebra! Här är en trailer för filmen. Den får 5 ♥♥♥♥♥ av 5



Ringde sjukvårdsupplysningen på em/kvällen och det blir inget Bollnäs för min del. Jag försökte lite fint:
"Jag skulle ju göra en resa till Bollnäs imorgon var det tänkt"
"Ja, men det ska du INTE göra! Du ska vara hemma och vila när du inte är bra!"
Ord och inga visor... Jag skulle också ringa till VC imorgon för att komma dit på en ny undersökning då jag fortfarande inte är bra. Så det blir vad jag ska göra imorgon. 

För att pigga upp mig lite tog jag ett glas vitt på kvällen och tittade på "Ensamma mammor söker" för att roa mig själv lite och tycka synd om mig själv ;) Ja,  efter 2 veckor inomhus förutom några steg till bilen för att åka några meter till affären, varit till doktorn och ridturen då (som jag så här i efterhand definitivt borde avstått ifrån) så är jag MER än less kan jag säga! VILL BLI FRISK NU!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ensam mamma söker..visst var det skoj att se vyer från Löa...jag tycker han verkar charmig..krya på dig norpan...varma kramar

2009-10-12 @ 10:14:56
Postat av: Elin

Ensam mamma söker..visst var det skoj att se vyer från Löa...jag tycker han verkar charmig..krya på dig norpan...varma kramar

2009-10-12 @ 10:15:18
Postat av: Norpan

Längtar till sommaren!!!! Ja, han verkar vara charmig, det kan jag hålla med dig om, även om det inte direkt är min typ :) Men de skulle passa ihop tycker jag! Tack tack vännen! Kramar tebax

2009-10-12 @ 14:19:03
Postat av: mallis in real life

My sisters keeper vill jag verkligen se. Såg Wallander "Prästen" igår men jag tyckte den var riktigt dålig. Nu har jag fått nog av Wallander. Det blir bara gråare och mer ledsamt.



Har du sett Johan Falk-filmerna? Dom är absolut sevärda.



Kram

Postat av: Norpan

Mallis: Jasså, du har tröttnat på Wallander du. Jag gillar Wallander och tyckte Prästen var helt okej, men inte lika bra som Cellisten. Gillade också "Kuriren" och "Hämnden" bättre. De är lite ojämna ibland men gillar dem ändå.



Ska precis till att börja kolla på "Johan Falk-filmerna" nu. Har fyra stycken som jag tänkt se.



"The proposal" med Sandra Bullock tyckte jag var rätt okej också. Lite smårolig :) Kram

2009-10-12 @ 20:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback