Våga utmana...

Ibland måste man våga utmana och bryta på traditionerna lite så igår drack jag glögg, hjortronglögg närmare bestämt. Och idag blir det kräftor och vin framför tv:n till Idol! Mmmmm! :) Så vad ska jag testa här näst.... Pepparkakor i påsk? Julskinka vid midsommar? Eller varför inte jul eller påskmust vid midsommar? Kompisen L föreslog semlor nu i oktober och jag hade faktiskt kunnat slå två flugor i en smäll igår, för i samma affär som jag handlade mina kräftor sålde de även semlor tillfälligt :) Våga glögga ni också! ;)

Trevlig helg på er! Kramelikram!





Kommentarer
Postat av: Veronica

sv: vad jobbar du med? hehe kul för jag hade tänkt köpa Blossa 09 förra veckan, men tänkte att jag kanske borde vänta :)

Köpte faktiskt Pringles idag, kanske för att det varit mycket chipssnack nu :D

Postat av: Veronica

sv: glömde - jo sotaren ska besiktiga vår nya kamin och skorsten, eller han har redan varit här. En vit fin kamin med vitt kakel runt. den är jättefin!

trevlig helg du med!

2009-10-23 @ 14:19:08
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/
Postat av: Gissan

Visst e det kul o va wild and crazy ibland ;)

Hm...ska man kanske ha kräftor på julafton..?

Ja det var ju en idé.. :)

Ha en skön helg nu.

Kram Gissan

2009-10-23 @ 20:22:57
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: mallis in real life

Det var faktiskt ett par tjejer som frågade efter just semlor härom dagen på jobbet. Strange...



Vi fick en flaska av den nya Blossa 09, den ska smaka clementin. Får se om den funkar, är inget jättefan av starkglögg. Men pojkvännen gillar´t.



Kram och trevlig lördag

2009-10-24 @ 09:35:27
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Norpan

Gissan: Jepp, alla gånger! Det behöver man! Kräftor på julafton kan nog funka det med :) Ha en skön helg du med! Kram på dig!



Mallis: Jasså, ja där ser man! Fler som utmanar traditionerna :) Nej, är faktiskt beredd att hålla med dig, jag gillar vanlig glögg bättre än starkvinsglöggen. Tala om vad du tyckte om glöggen sen :) Kram på dig!



2009-10-25 @ 22:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback