Lilla H på besök och IQ Badboll på TV3!

Dåligt med energi just nu och ingen inspiration. Känns att det går mot hösten och det är mörkt mörkt mörkt på morgonen och tidigt på kvällen. Längtar redan efter sommaren! Till helgen ska jag till landet och stugan och hämta lite ny energi. Ska upp med svägerskan och lilla H och gå på höstmarknaden som blivit en tradition. Ska bli jättemysigt! Blir förmodligen bara där över dagen. Förhoppningsvis kan det bli en sopplunch också vid caféet också om vi hinner. Och Mr Gittfiddler eller C kommer vara i byn i helgen också. Få se om vi hinner springa på varandra nåt... Kan ju behöva lite tips nu i mitt gitarrspelande nu också ;)

I helgen satt jag barnvakt åt världens goaste och sötaste lilla brorson! Så mysigt! Men intensivt blir det. Han är nu 8 månader, 9 månader den 9 oktober. Det går i ett. Vill ju inte sitta länge för sig själv utan vill ju såklart roas. Klockan 21 somnade han. Vaknade till två gånger innan han sov helt för natten. Sen upp 5.30, välling och byte av blöja. Sen sov han 2 timmar till. Försökte få honom att somna om en liten stund i min säng men det var som förgjort :) Så han fick sitta och leka med sina leksaker en stund innan vi steg upp och det var dags för morgonbestyren. Klockan 12 åt jag min egen frukost. När jag var hos mormor för vi skulle hjälpa henne med några saker och  och hade kört bort saker till återbruket, somnade jag i en fåtölj. Helt slut! Kan bara tänka mig om man skulle vara ensamstående med en sån liten kotte på 8 månader. Man hittar säkerligen sina rutiner och får det att funka, men ändå. Det kräver mycket av en även om småtussar är det bästa som finns! O lille H är välkommen fler gånger! Mysigt att få lite kvalitetstid med honom.

Kollade på Hollywoodfruar, de svenska lyxfruarna i Hollywood. Suck säger jag bara! Den mest normala är väl Maria, men Anna Anka, vilken IQ-befriad människa!!! En riktig IQ badboll! Inte nåt snällt i den människan alls! En riktig diva! I alla fall av vad man kan se på tv. Ändå måste man ju bara kolla och förundras :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback