Sigurd gick igenom :)

Lillis här ;) Bilbesiktningen went like a dans in the vind som man brukar säga :) Utan anmärkning på Bettan eller Sigurd som han faktiskt heter! Nu är det faktiskt inte jag som döpt honom utan svägerskan, så gillar ni inte namnet får ni skylla på henne ;) Men jag tycker det passar Röda faran faktiskt :) Det var en mycket tillmötesgående kille som jag fick som besiktningsman. Hur trevlig som allra helst och ingen surkart som vissa kan vara. Utan det var bara: "Jaha, det gick ju bra det här!" Passade på att höra mig för om hur hårda de är med framrutor med sprickor i och fick lära mig att synfältet ska vara ett A4 utan någon spricka i. Då klarar man sig. Det får heller inte vara något stenskott i som är större än 1 cm (tror jag det var) för då kan man få nedslag också. Så jag hade nog kunnat klara mig med mina stora sprickor, men inte värt att chansa och det är ju faktiskt bra mycket trevligare med en hel bilruta så byta den hade jag ju behövt göra ändå. 

Kollade på Idol idag och detta är helt klart min favorit: (Gillade också Rabih idag)



Tycker Anders Bagge är en rätt cool kille också! Kolla här :) Borde nästan ha en plats i Idol han å!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback