Soffläge med film...

Fortfarande sjuk och är hemma från jobbet (förkyld, feber och hosta/astma). Igår tillbringade jag dagen med att sova länge på morgonen, förflytta mig till soffan och kollade på en film "I could never be your woman" med Michelle Pfeiffer och Paul Rudd. Den var lite småmysig och rolig. Helt okej film att se hemma när man är sjuk. Käkade en väldigt konstig blandning av olika saker:

Började dagen med Proviva Mango och 2 hårda sportbrödsmackor, sen blev det sportgröt (med fullkornshavre och råg) med lingonsylt och laktosfri mjölk. Och sen käkade jag 4 kokt skinkskivor, 3 rädisor, vindruvor och solrosfrön, men inte samtidigt förstås för då hade det ju blivit konstigt ;) Orkade inte laga någon mat!

Idag måste jag iväg och besiktiga bilen trots att jag är sjuk. Alla andra jobbar så bara att göra det vare sig jag vill eller inte. Nu är ju framrutan utbytt i alla fall, så jag hoppas att det inte ska vara nåt mer nu! Bytte ju även bromarna i slutet av sommaren. Usch vad jag inte gillar att åka på bilbesiktning!

Här kommer ett litet smakprov från filmen:




Kommentarer
Postat av: Daniel

Efter gamla Bettan måste du hem å vila

annars tar det bara längre att tillfriskna...



cool down Lillis!

Postat av: Norpan

Daniel: Lillis hahahaha, tack för det nya smeknamnet ;) Kan informera Taneli att Lillis har legat och vilat resten av eftermiddagen och kvällen, med avbrott för att hämta lite mat i köket bara :)

2009-09-30 @ 20:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback