Sista natten i lägenheten...

Sista natten i lägenheten! Imorgon går flyttlasset! :) Känns lite konstigt! Igår och idag har det körts grejor till Återbruket! Idag har pappa varit med och hjälpt till och det behövdes :) Det är så himla skönt att få bort saker. Man fattar knappt vad man kan samla på sig under några år. Nu kommer jag tänka på det och slänga saker på direkten istället för att bara samla på hög i förrådet. Bara dumt att vara lat. Man får bara äta upp det sen istället.

Telefonen funkar inte hemma i lägenheten längre utan är redan igång i radhuset, och internet är avstängt så fick köra med mitt mobila bredband som jag skaffade i somras för att ha i stugan när jag fick tuppjuck av att vara utan :) Får ha det ett tag tills mitt ADSL kommer igång. Finns ju inte stadsnätet på nya stället :( Men man kan inte få allt här i livet...

I tisdags kväll kom mr K på besök så då blev det en välförtjänst paus i allt flyttande. Fick en underbar ryggmassage som inte var helt fel efter allt flyttande. Man blir rätt mör i kroppen. Tur jag hunnit få iväg alla kartongerna. Annars hade det inte varit skoj att vara här :) Jag längtar nu bara tills att få komma iordning på nya stället. Är lite sugen på att åka dit och sätta upp gardiner i vardagsrummet också...Hmmm kanske ska göra det och koppla in telefonen så den är på plats....Och köra iväg täcken och sånt. Har ju inget annat bättre för mig i alla fall så. Ikväll blir det nog en film sen innan sovdags. Ska iväg till 9 imorgon bitti och hämta det stora släpet.

Förresten har jag fått min lägenhet uthyrd från 1 maj nu så slipper en månad med dubbel hyra alla fall :)

Glad påsk alla goa vänner!



Kommentarer
Postat av: stoffe

Stort grattis till att du fick tjäna in en hyra!! Vilken tur i något som du inte väntade dig gumman :D



Idag har jag och Mia och Ida varit på g hela dagen. Det är sååå underbart väder i Stockholm och våren är verkligen härnu

Kram

Postat av: Sandra

Hur har det gått med flytten?? :) Känns väl super skönt antar jag :)

KRAM Å GLA` PÅSK

2010-04-03 @ 18:14:19
URL: http://gudis.blogg.se/
Postat av: Norpan

Tack Stoffe goa vännen! Nej, det kom verkligen som en glad överraskning! :) Nu kanske jag får råd att köpa lite annat skoj till radhuset istället nästa månad :)

Låter härligt! Visst har det varit fint vårväder idag!!! Har inte hunnit sitta ute nåt idag, men är det fint väder imorgon så blir det till att pausa ute i vårvädret innan jag ska fortsätta att fixa. Kram o hoppas du får en mysig påsk!!



Sandra:Det har gått finfint med flytten! På plats och njuter i fulla muggar. Kommer bilder snart! :) Men ska upp med lite tavlor först imorgon :) Sen ska det bytas lite möbler så småningom. Men då får det väl bli nya bilder ;) KRAM och GLAD PÅSK!!!

2010-04-03 @ 22:49:29
Postat av: Gissan

Fasen va bra att du slipper dubbla hyror.

Vilket flyt du har :)

Hoppas du kommer tillrätta ordentligt i nya lyan.

En stor påskkram till dig.

2010-04-04 @ 18:25:30
URL: http://gissan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gissan: Slipper inte dubbla hyror, bara en utav månaderna :( Men en månad utan dubbel hyra är bättre än inget :) Jag har kommit så bra tillrätta så i radhuset! Så mysigt!!! Trivs som fisken i vattnet :) Stor påskkram tillbaka!

2010-04-05 @ 00:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback