Tjejmiddagsfrågor...

Nu är det full fart på jobbet igen! Nästan full styrka och vilken skillnad det blir. Båda mina närmsta kollegor är tillbaka så nu har vi fördelat alla ärenden och man har lite mer att göra igen både på gott och ont. Är lite hängig av en förkylning som kom från ingenstans här i lördags natt. Men bara att bita ihop och hoppas att det inte blir värre. Lite alvedon, Rinexin och nässpray kommer man en bit på väg med iaf :)

Lilla H blev också risig i lördags natt stackarn! Så vi har inte smittat varandra iaf. Han har väl fått nåt från dagis... Har varit mysigt att rå om honom lite extra den här helgen i alla fall. Var och hämtade honom vid lunch på lördagen och så var han kvar till eftermiddagen på söndagen. Vi har tittat i böcker, gungat, lekt i sandlådan, varit iväg och handlat, tagit långpromenad (faster måste ju träna som vanligt trots allt ;)), han har fått bada, haft ett kort besök av farmor och av en kompis med son och så har vi tittat på film och bara myst. En riktig liten myskille är det. Däremot fick inte pappa och mamma lika roligt när han kom hem på söndagen, för då kände han sig nog lite vissen och var inte på sitt bästa humör. Han som är så glad av sig annars. Så idag skulle han få vara hemma från dagis med pappsen :)

Tjejpartyt i fredags kväll blev lyckat. Vi handlade med oss mat från pizzerian vid mig och så började vi med och skulle käka ute. Men tyvärr kom det getingar så fick fortsätta att äta inne istället. Vi körde sen lite diskussionsfrågor från ett "spel" som jag fick på min inflyttningsfest som heter "Tjejmiddag". Både lite mer alldagliga frågor som lite mer personliga. Allt från relationer och ganska närgångna frågor till om man vet varför man blev döpt till det man heter... Med lite alkohol i kroppen blir nog de flesta lite mer öppenhjärtliga ändå än annars :) Riktigt roligt i alla fall var det och man lär känna varandra lite mer på ett annat sätt ;) Sen skulle det ju kunna få motsatt effekt. "Fy sjutton vad är det för människa jag känner egentligen... ;)

Här är några exempel på frågor:
Om du var tvungen att välja mellan att aldrig mer i ditt liv få använda någon typ utav smink eller att aldrig mer få läsa en bok, vad skulle du då välja?

Om du inte får nämna en kändis, vem är då världens snyggaste kille?

Om du fick välja ett enda av dina ex att tillbringa ytterligare en natt tillsammans med, vem skulle du då välja?

Har du någon gång haft sex med 2 olika killar under ett och samma dygn, vid 2 olika tillfällen?

Jag är inte så pryd av mig, men det kan vara vissa säkerligen som tycker att en del av frågorna är lite känsliga... Skulle ni svara på det mesta?



Kommentarer
Postat av: Mallis in real life

Med rätt mängd vin i kroppen är jag nog beredd att svara på det mesta.



=)

Postat av: Billie

Jävla skitförkylningar som härjar! Men som sagt, har du fått samma som jag sitter den inte i så länge iaf :) Men man kan ju känna sig hängig en tid efter. Tråkigt eftersom träningen blir lidande.



Haha, såna där spel ja... Jag är väldigt öppen men det finns gränser. Det beror på vilka som är med och spelar och hur personliga frågorna är. Jag vill ju inte berätta att jag gjorde piiiiip med X igår kanske... Men man brukar ha roligt när man kör :D Härligt att det blev lyckat!



Krya på sig och lilla H också.



Puss kram

2010-08-16 @ 22:30:44
Postat av: Norpan

Mallis: Som jag då :) Inte så kinkig av mig :) Roligaste är det dock om det är rätt personer man spelar med som är ungefär likasinnade och så lite vin till det ;) Kram



Billie: Tack och detsamma till dig! Skönt att det inte höll på så länge!



Ja, det beror nog lite på vilka man spelar med. Roligast är det ju om alla är ungefär lika öppna. Men blev lite förvånad faktiskt över att de flesta var rätt öppna av sig ändå. Men så var det ändå någorlunda snälla frågor de flesta den här gången. Det finns värre :) Puss o kram

2010-08-16 @ 23:16:12
Postat av: Daniel

Har inga hämningar, skulle lätt kunna besvara samtliga!



Det e ju där vänner e till för! ;)

2010-08-18 @ 14:09:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Det där spelet verkar ju vara jätteroligt, de måste jag köpa :-) Jag tror jag skulle våga svara på alla frågor...

2010-08-19 @ 12:21:47
URL: http://loppansbubbel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback